هنرمندان حوزه ایثار و شهادت، مظلومیت ۱۷هزار شهید ترور را به همه نشان دهند

928359 532

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، در همایش تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه، گفت: از هنرمندان حوزه ایثار و شهادت می خواهیم تا مظلومیت جانبازان شیمیایی که هنوز نفس های آنان هر روز می سوزد، ۱۷ هزار شهید ترور، شهدای زن و وضعیت زندگی جانبازان، شهدای مدافع سلامت، حرم و امنیت را به جامعه نشان دهند.

به گزارش هابیلیان به نقل از نوید شاهد، «رحیم نریمانی»، در همایش تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه که در سالن آمفی تئاتر بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان واقعی در طول تاریخ بشریت با از خودگذشتگی در راستای تعالی و کمال انسان ها هنر خود را نشان دادند.

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، قدرت اصلی بازدارندگی انقلاب اسلامی را ایثار شهدا و ایثارگران دانست و گفت: ما با همین فرهنگ توانسته ایم، ۴۴ سال انقلاب اسلامی و نظام را حفظ کنیم.

نریمانی افزود: هنرمندان با بصیرت و خلاقیت شان به تأسی از راه شهدا آثار هنری خود را در راه تعالی بکار گیرند. در این راه بنیاد شهید در قالب خرید آثار و مشارکت در اجرای برنامه ها، معرفی هنرمندان به صندوق هنر، کمک به برگزاری گالری و نمایشگاه، چاپ آثار مکتوب از هنرمندان حمایت می کند.

وی بیان داشت: بنیاد شهید در راستای توانمندسازی هنرمندان و نوآموزان هنری کارگاه‌ها و دوره آموزشی در زمینه های مختلف در استان ها برگزار می کند و حتی از آنان برای شرکت در نمایشگاه ها، گالری ها و جشنواره های بین المللی با استفاده از رایزنی فرهنگی دیپلماسی ایثار حمایت می کند.

گفتنی است: در این همایش از کتاب لاله های حرم، نوشته «علی امرایی» که گزیده ای از زندگینامه شهدای حرم استان کرمانشاه است، رونمایی شد و در ادامه نیز از هنرمندان حوزه ایثار و شهادت با حضور مسئولان تجلیل شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان