هلاکت تعدادی از سرکردگان و فرماندهان گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب در شمال‌غرب کشور

Osanlou

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با اشاره به تحرکات گروه‌های تروریستی گفت: در ۳ ماه گذشته تلفات سنگینی از فرماندهان و سرکردگان گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب در مرزهای شمالغرب کشور گرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) و به‌نقل از تسنیم، سردار محمدتقی اوصانلو در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت امنیتی مرزهای کشور اظهار داشت: به لطف خداوند متعال وضعیت امنیتی شمال‌غرب کشور بسیار خوب است و مشکلی دراین‌باره نداریم.

وی افزود: هرچندکه دشمنان و به‌ویژه آل‌سعود خبیث تلاش می‌کنند که به‌شکلی گروه‌های ضدانقلاب را تجهیز و از آن‌ها حمایت‌های مالی کنند، اما به لطف خدا امسال تمام تلاش‌هایشان به در بسته خورد و تلفاتی نیز دادند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمال‌غرب کشور با بیان اینکه بعد از این نیز تمام تلاش‌های دشمنان در ناامن‌کردن مرزها به ناکامی منجر خواهد شد، تصریح کرد: وضعیت امنیتی شمال‌غرب از بسیاری از کشورهایی که داعیه امنیت در کشورشان را دارند، بهتر بوده و مرزها از امنیت بالایی برخوردار است.

وی دربارۀ تحرکات گروه‌های تروریستی در شمال‌غرب و جزئیات تلفات گرفته شده از این گروه‌ها افزود: مدتی بود که گروه‌های ضدانقلاب گوشه‌نشین شده بودند و کار نظامی انجام نمی‌دادند اما در 2 سال اخیر آمریکایی‌ها و سعودی‌ها با حمایت‌های مالی و تجهیزاتی این‌ها را تحریک کردند تا پای کار بیایند. امسال این گروه‌ها اقداماتی را انجام دادند که تلفات بسیار سنگینی را متحمل شدند.

سردار اوصانلو در بیان جزئیات تلفات گرفته شده از گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب اظهار داشت: ما از لحاظ کیفی تلفات سنگینی از آن‌ها گرفتیم، یعنی تعدادی از سرکردگان و فرماندهان این گروه‌ها را به هلاکت رساندیم. ما این تلفات سنگین را امسال و در سه ماهه گذشته از گروه‌های تروریستی گرفته‌ایم. گروه‌های تروریستی در ماموریت ترور نیز تا به امروز شکست خوردند چراکه نیروهای ما اجازه چنین کاری را به آن‌ها نمی‌دهند و هر تحرکی را در نطفه خفه می‌کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه تروریست‌ها در سایر نقاط نیز ضربات بسیار مهلکی را متحمل شدند، گفت: گروه‌های تروریستی در عراق نیز شکست سنگینی را تجربه می‌کنند اما آمریکایی‌ها و سعودی‌ها دست‌بردار نخواهند بود، صحبت‌هایی که در مورد آتش‌بس انجام می‌شود به خاطر حمایت از داعش و النصره است.

سردار اوصانلو اظهار داشت: از نظر تجهیزاتی و میزان آمادگی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توان ما بالاتر از توان دشمنان در منطقه است و قطعاً چه گروه‌های تروریستی و چه کشورهایی که به‌دنبال دشمنی هستند جرأت حضور در منطقه ما را ندارند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان