هزاران انسان قربانی ازدواج و کار اجباری و بردگی گروهک منافقین هستند

324324324

خانه کارگر جمهوری اسلامی و انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه با صدور یک بیانیه مشترک نسبت به آنچه «قربانی شدن هزاران انسان در ازدواج و کار اجباری و بردگی گروهک منافقین» تعبیر کرده‌اند، انتقاد کردند.

 

به گزارش هابیلیان، خانه کارگر جمهوری اسلامی و انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه با صدور یک بیانیه مشترک نسبت به آنچه «قربانی شدن هزاران انسان در ازدواج و کار اجباری و بردگی گروهک منافقین» تعبیر کرده‌اند، انتقاد کردند.

 

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم و خانه کارگر ایران در پی گزارش اخیر سازمان جهانی کار در خصوص رشد روزافزون و تکان دهنده برده‌داری مدرن و ازدواج اجباری، نامه‌ای را درباره وقوع چنین جرایمی با شدت و گستردگی بیشتر در گروهک‌های تروریستی، خطاب به گیلبرت هونگبو (مدیرکل سازمان جهانی کار) و میشل باشله (کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل) و دیگر مسئولین داخلی و بین‌المللی ارسال و از آن‌ها در جهت متوقف شدن این جرایم درخواست کمک کردند.

در متن این بیانیه مشترک آمده است:

با اظهار تاسف و تاثر از رشد روزافزون برده‌داری مدرن و ازدواج اجباری، همصدا با سازمان جهانی کار در خصوص وقوع اینگونه جرایم در تشکیلات به نام سازمان تروریسم هشدا داده و تکرار می‌کنیم که اینگونه تخلفات قرون وسطایی سالیان متمادی است که در گروه‌هایی همچون منافقین، القاعده، طالبان و داعش به صورت آشکار بر علیه جامعه بشری اعمال می‌شود و همچون زخمی عمیق بر پیکره جامعه کارگری برجای مانده و همگان به ویژه سازمان بین‌المللی کار را به چاره جویی فرامی‌خواند.

 

در بخش دیگری از این نامه آمده است، اگرچه ارائه گزارش به جامعه جهانی وهشدار نسبت به عواقب آن از سوی سازمان بین المللی کار در جهت بهبود شرایط، بسیار ارزشمند و قابل توجه می‌باشد، لیکن کاری ناتمام است و بایستی با تحقیق در خصوص علل و عوامل بروز مشکلات و یافتن آگاهی و شناخت برای حل آن‌ها، راه‌حل مناسب اتخاد و سپس ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی را در جهت رفع این‌گونه معضلات اسفبار بسیج نمائیم تا تعهدمان به جامعه را در فرایندی هدفمند به نتیجه برسانیم تا بشریت از ثمره تلاش‌های آن سازمان به صورت ملموس بهره‌مند شود.

 

این نامه می‌افزاید، ما نیز رنج هزاران انسان را متاثر از برده‌داری، کار و ازدواج اجباری در تشکیلات گروه تروریستی منافقین که از سال ۱۳۶۴ در عراق با حمایت صدام دیکتاتور سابق عراق شروع شده و تا به امروز در کشور آلبانی ادامه دارد، را به عنوان جرایمی سازمان یافته از نقض اساسی حقوق بشر با شما به اشتراک می‌گذاریم، که پدیده طلاق اجباری را نیز باید به آن تخلفات اضافه کرد.

 

در بخش دیگر آمده است، مرور اظهارات افرادی که از بند بردگی و ازدواج و کار اجباری و دیگر تخلفات مرتبط با حوزه کار و کارگری رهایی یافته و بررسی گزارشات بین‌المللی منتشره در خصوص این موضوعات برای جنابعالی و همکاران‌تان بسیار مفید و اقناع‌کننده خواهد بود، تا هر چه بیشتر روشن گردد چگونه شدیدترین اقسام نقض حقوق بشر در گروه تروریستی منافقین با مصونیتی حیرت‌آور جاری است و کسی یاری‌گر انبوه قربانیان و خانواده‌های چشم به راه آن‌ها نیست، گزارش عفو بین‌الملل با عنوان ورود ممنوع پیوست است.

 

در این نامه آمده است، ما معتقدیم این گزارش و هشدار فرصتی مناسب است برای ورود سازمان ملل به موضوع، تا مجموعه تخلفات سازمان یافته را به عنوان جنایتی علیه بشریت در حوزه کارگری مورد بررسی قرار داده و ابعاد فاجعه را در طول سالیان متمادی از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی و گزارش قرار دهد. بر همین اساس انجمن دفاع از قربانیان تروریسم و خانه کارگر ایران از جنابعالی و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل می‌خواهند گروه تحقیقی را جهت بررسی و یافتن حقایق پیرامون این موضوعات مشخص کنید.

 

شایان ذکر است این نامه برای وزارت دادگستری، امور خارجه و دادستان‌های ایران و آلبانی و دیگر مقامات مرتبط با موضوع در عرصه بین‌المللی جهت پیگیری و کمک به حل موضوع ارسال شده است.

منبع: ایلنا


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان