نقش موثر زنان در شکل‌گيري ساختار انقلاب اسلامی ايران

Dabirkolدبیر کل بنیاد هابیلیان: ترور زنان در کشورمان توسط گروه‌های تروریستی نشانگر این است که این قشر از جامعه دوشادوش مردان در شکل گیری ساختار انقلاب اسلامی ایران نقش موثری داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اولین کنگره زنان قربانی ترور صبح امروز در مشهد آغاز به کار کرد.

سید محمد جواد هاشمی نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان (17 هزار قربانی ترور کشور) در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران درباره این همایش گفت: این یادواره اولین همایش شهدای ترور زن بود که به همت تشکل‌های مردمی و بسیج مستضعفین در مشهد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علم‌الهدی، امام جمعه مشهد پیرامون نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی سخنرانی و خاطر نشان کردند: ترور زنان درکشورمان توسط گروه‌های تروریستی نشانگر این است که این قشر از جامعه دوشادوش مردان در شکل گیری ساختار انقلاب اسلامی ایران نقش موثری داشتند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در پایان یادآور شد: اولین کنگره زنان قربانی ترور با هدف بازتاب جنایات تروریستی در ایران شکل گرفت و این همایش در بیانیه پایانی خود ترور، تروریسم و حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین رامحکوم کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان