نخستین تروریست‌ها کشورهای استعمارگر اروپایی بودند

3692354

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: نخستین تروریست ها آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که سالها خون ملت های دیگر را ریختند و آنها را استعمار و استثمار کرده و منابع آنها را غارت کردند.  

به گزارش هابیلیان به نقل از مهر، محمد صالح جوکار در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اقدام پارلمان اروپا در وهله اول بیانگر آن است که اتحادیه اروپا دارای عقلانیت کافی نسبت به پروتکل های جاری و قواعد و حقوق بین الملل نیست.

وی عنوان کرد: اگر این باب شود که هر کشوری ارتش یا نیروهای مسلح کشور دیگری را تروریست قلمداد کند؛ نخستین تروریست هایی که می توان نام برد کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که سالیان سال خون ملت های دیگر را ریختند و آنها را استعمار و استثمار کرده و منابع آنها را غارت کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گذشته این کشورها بسیار سیاه است. جنایت هیتلر و جنگ های که اتحادیه اروپا راه انداختند بیش از ۸۰ میلیون نفر کشته داد. با این تفاسیر تروریست چه کسی است؟

جوکار خاطرنشان کرد: آیا اینها شناسنامه خود را گم کرده اند و به دنبال این هستند که بحث های حقوق بشری به شکل ایده آل آنها و بر اساس اهداف و نیات دنبال شود؟ آنها به دنبال بهره برداری سیاسی مسائل و رویدادهای مختلف به نفع خودشان هستند.

وی افزود: این عمل، نابخردانه بوده است و قطعا پس از بازگشایی مجلس شورای اسلامی به این موضوع پرداخته خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی باید اقدامات متقابلی را در راستای اقدام زشت و شنیع پارلمان اروپا که خلاف تمام معاهدات بین المللی است، انجام دهد گفت: در حوزه سیاست خارجی نیز یقینا مواضع باید کاملا شفاف و روشن باشد.

جوکار در پایان اضافه کرد: مردم نیز باید به صورت خودجوش نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و آن را محکوم کنند و نهادهای مسئول در مجامع بین المللی توضیحات لازم را ارائه کنند. جدیت لازم در این اقدامات متقابل باید وجود داشته باشد و متقابلا ارتش جنایت کار این کشورها مورد تحریم قرار گیرند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان