منافقین گروهی لجن و خبیث هستند که با صدام همراه شدند

Pourmohammadi6481318

به گزارش هابیلیان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در مراسم سالگرد شهادت شهید لاجوردی با بیان اینکه شهید لاجوردی یک مجاهد تمام بود ،اظهار کرد: زندگی جهادی و مبارزاتی او بسیار روشن و برجسته است‌. در مسیری که قدم گذاشت به تمام معنا مقاوم بود. خیلی ها مبارز هستند، اما تداوم، صلابت و پیگیری مبارزه خیلی مهم است.

وی ادامه داد: او سه بار به زندان رفت و هرگاه آزاد شد، فعالیت بیشتر و گسترده تری را دنبال کرد و دوباره به زندان رفت. او با اینکه پا به سن گذاشته بود، در فعالیت های جهادی و عملیاتی شرکت می کرد که به افراد جوان نیاز داشت. وقتی در زندان مشهد، رییس زندان به قرآن بی احترامی می کند، رییس زندان را کتک می زند و به سایر زندانیان می گوید، اینجا جای کوتاه آمدن نیست. 

وی با اشاره به اینکه برخی می گویند تقصیر شما بود که منافقین اینگونه عمل کردند، گفت: آقای لاجوردی و نظام جمهوری اسلامی بد عمل کرد؟ چه کسی درگیری را شروع کرد؟ ۲۵ بهمن۵۷ پادگان های کردستان از سلاح تخلیه شد، خلق بلوچ، عرب و حتی مسلمان هم همین کار را کردند. سال ۵۸ ملاک عملکرد نظام اسلامی است. ۵ انتخابات بزرگ در آن سال برگزار شد. مردم سالارتر از این هم می شود؟ همه گروه ها هم نامزد داشتند. مطبوعات آزاد بودند. چه کسی نظم را بر هم زد و ایجاد خشونت کرد و ترور را راه انداخت؟

وی ادامه داد: لاجوردی متهم می شود که برخورد تند کرد؟ جمهوری اسلامی خیلی مظلوم است. دادگاه نوری در سوئد ببینید. او یک کارمند اداری در اوین بوده است. او هنوز در سلول است. تا۸ ماه اجازه ملاقات به خانواده اش ندادند. اجازه ندادند وکیل بگیرد. این تجلی حقوق بشر است. 

وی ادامه داد: لجن تر و خبیث تر از منافقین داریم که با صدام همراه شدند. بنی صدر اینجا راه خود را از منافقین جدا کرد. حالا حقوق بشر مدرن متکی به این منافقین شده است. لاجوردی نماد دگر دوستی و بها دادن به تفکرات است. او با زندانیان منافقین نشست و برخاست میکرد تا آنها را از مسیری که داشتند، جدا کند. لاجوردی معلم بزرگ جهاد تبیین بود و با گفت و گو سعی می کرد منافقین را اصلاح کند.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به اینکه شهید لاجوردی یک شاخص، الگو و مربی و هدایتگر در جامعه است، افزود: او یک مجاهد به تمام معناست و لحظه ای درنگ و تردید در مسیر مبارزه وجود نداشته است. شهید لاجوردی یک شاخص در جهاد اصغر است اما در مبارزه با نفس یعنی جهاد اکبر هم ممتاز است. او انسانی خودساخته، وارسته، مومن و متوکل به خدا، صبور، ساده زیست بود. وقتی مسیولیتش تمام شد، دوچرخه اش را سوار شد و به مغازه اش به بازار برگشت. آیا ما در جهاد اصغر موفق بودیم، جهاد اکبر هم موفق بوده ایم؟ ما از این ضعف آسیب جدی دیده ایم. آیا رفتار ما نشانی از جهاد اکبر دارد؟ این همه اختلاف، فحاشی، تهمت و کشمکش برای چیست؟ برای خداست؟ 

پورمحمدی در پایان گفت: جهاد اصغر، اکبر و کبیر راه ادامه انقلاب اسلامی است. جهاد کبیر جهاد تبیین است. شهید لاجوردی نماد هر سه جهاد بود. کمتر انسانی داریم هر سه ویژگی را همراه خود داشته باشد. شهادت مزد تلاش های ۵۰ ساله او بود.

منبع: ایسنا


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان