منافقین و سیاست شکست خورده آمریکا در قبال ایران

2496269

افسر پیشین اطلاعاتی سازمان جاسوسی آمریکا معتقد است ریشه سیاستهای اشتباه امریکا در خصوص سازمان مجاهدین خلق به صهیونیستها باز می گردد.

به گزارش هابیلیان و به نقل از خبرگزاری مهر، پروفسور «پل پیلار» رئیس سابق بخش تحلیل عملیات سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و از اساتید دانشگاه «جرج تاون» چند روز قبل در یادداشتی با عنوان «مجاهدین خلق و سیاست شکست خورده آمریکا در قبال ایران» در سایت لوبلاگ امریکا نوشت: «در میان بسیاری از سیاست های نادرست دولت «دونالد ترامپ» در قبال ایران، یکی از واضح ترین آنها خاطرخواهی گروه منافقین است .«جان بولتون» مشاور امنیت ملی و «رودی جولیانی» وکیل ترامپ، از برجسته ترین افراد تیم ترامپ هستند که در نشست ها و سخنرانی های این گروه تروریستی شرکت کرده اند و این گروه را جایگزینی برای نظام کنونی ایران می دانند.

این گروه در واقع یک جنبش دانشجویی بود که ابتدا در مخالفت با رژیم شاه شروع به مبارزه کرد و به شکلی عجیب و غریب ایدئولوژی اسلامگرائی را با مارکسیسم در هم آمیخت. این گروه از همان نخست مواضع بسیار ضد آمریکایی داشت. این گروه حتی با آزادی گروگان های آمریکایی در سفارت ایالات متحده مخالفت کرد.

استفاده از گروهی همچون منافقین برای پیشبرد سیاست در قبال ایران، ورشکستگی سیاست آمریکا را نشان می دهد. به عبارتی اگر منافقین در این بازی باشند، این بازی نمی تواند براساس دموکراسی، حقوق بشر یا حقوق مردم عادی ایران باشد. بولتون و دستکم برخی افراد دیگری که از این گروه حمایت می کنند به اندازه کافی باهوش هستند که از ماهیت واقعی این گروه خبردار شده باشند. این گروه بی شک علاقه ای به دموکراسی ندارند، بلکه در خرابکاری، تخریب و ترور در ایران توانمند هستند؛ توانایی که هنوز مجاهدین خلق آن را رها نکرده است.»

«رابرت دیوید استیل» افسر پیشین اطلاعاتی سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص علت حمایت گسترده دولت ترامپ از سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) گفت: ریشه سیاستهای اشتباه امریکا در خصوص سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به صهیونیستها باز می گردد.

نامزد دریافت جایزه نوبل صلح در ادامه گفت: هر تصمیم بد و اشتباهی که در سیاست خارجی امریکا وجود داشته باشد صهیونیستها پشت آن قرار دارند.

وی افزود: قبلا هم به شما گفته بودم که جان بولتون فردی احمق و فاسد است و به صهیونیستها خدمت می کند.

استیل یادآور شد: در حال حاضر اطراف ترامپ افرادی هستند که طرفدار شدید صهیونیستها هستند و منافع اسراییل را دنبال می کنند.

وی افزود: دشمن آمریکا، ایران نیست بلکه صهیونیستها هستند. به خاطر باید داشت که قتل «جان اف کندی» توسط صهیونیستها صورت گرفت. آنها در قتل آمریکایی های دیگری نیز نقش داشته اند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان