منافقین مزدوران دشمنان ملت هستند

Ayatollah Alamolhoda342

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: منافقین دو حرکت بر ضد خلق ایران انجام دادند که یکی مزدوری صدام در دفاع مقدس و دیگری مزدوی آمریکا در جنگ نرم است.

به گزارش هابیلیان، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه هفتم مرداد ماه در حرم مطهر رضوی با اشاره به سالروز تأسیس نمازجمعه به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در پنجم مرداد دو حادثه دیگر نیز به وجود آمد که این دو حادثه در حقیقت نشان عظیم امداد الهی را در نابودی دشمنان خدا و ملت ایران نشان می‌دهد.

وی، مرگ شاه ملعون و دفن نظام ستمشاهی را اولین حادثه بیان کرد و ادامه داد: حادثه دوم، انجام عملیات افتخارآفرین مرصاد بر علیه منافقین ناپاک بود که صدام پس از قطعنامه ۵۹۸، لشکر انبوهی از منافقین را به انواع تجهیزات مجهز کرد تا به غرب کشور حمله کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: عملیات مرصاد با هلیبرنی که با طرح، برنامه و فرماندهی شهید صیاد شیرازی انجام گرفت آغاز شد که منجر به هلاکت ۳ هزار منافق شد.

وی، منافقین را جریان خائنانه‌ای کم‌نظیر در ایران برشمرد که خود را مجاهد خلق ایران می‌نامیدند، خاطرنشان کرد: آنان دو حرکت بزرگ را در جهاد ضد خلق ایران به نمایش گذاشتند، حرکت اول مزدوری صدام ملعون بود که در مقام مزدوری صدام از هر جنایتی نسبت به خلق ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس کوتاهی نکردند.

امام جمعه مشهد مقدس، دومین حرکت منافقین در جهاد ضد خلق ایران را اقدامات آنان در جنگ نرم دانست و گفت: بعد از شکست مفتضحانه‌ای که در عملیات مرصاد نصیب آنان شد و برای همیشه شخصیت اجتماعی آنان را نابود کرد، در شکل عنصر آمریکایی شروع به مبارزه با مردم ایران آن‌هم در فضای مجازی و در جنگ نرم کردند.

وی اضافه کرد: دیگر نه قدرت، نه عرضه و نه توان رویارویی با مردم ایران را ندارند پس شروع به اقدام در فضای مجازی کردند که خوشبختانه بصیرت مردم، صلابت رهبری معظم و غیرت و مردانگی عزیزان رزمنده ما در هیچ زمانی به این عناصر ناپاک فرصت طلب اجازه نمی‌دهد بتوانند منویات شیطانی و خائنانه خودشان را اجرا کنند.

منبع: مهر


مطالب پربازدید سایت

جدیدترین مطالب

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان

لزوم بازنگری در فهرست شهدای ترور کشور

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

شهید ترور

شهید ژاله ملکی

شهید امیرحسین افضلی

جلوی چشمم نفس‌های آخرش رو ‌زد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خبر داد

۱۷ شهریور؛ زمان دادگاه کیفری پرونده ترور شهید سلیمانی

شهید ترور سامی‌مقام

پيکر پاکش 44 سال مفقود ماند

مطالب پربازدید بخش خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد

سعید حقیقی، پژوهشگر حوزه تروریسم و حقوق بشر

ردپای دولت‌های آمریکا در نقض حقوق بشر داخلی و خارجی

قاضی دهقانی؛ در پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

استرداد منافقین امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و ایران آن را اجرا می‌کند

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان