منافقین در جریان مطالبه‌گری کارگران آذر‌آب به دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند

13971116000972 Test PhotoN

یک فعال سیاسی استان مرکزی گفت:ضدانقلاب به‌ویژه منافقین در جریان مطالبه‌گری کارگران آذر‌آب به دنبال دامن‌زدن به اعتراضات کارگری و کشاندن آنها به داخل شهر و ایجاد آشوب و بهره‌برداری سیاسی علیه نظام اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به بیانیه صادر شده از سوی سرکرده منافقین در خصوص کارگران آذر‌آب اظهار کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با رونق تولید و موثر بودن کارخانه آذر‌آب در این زمینه و اینکه این شرکت جزء صنایع مادر محسوب می‌شود نباید با بی‌تدبیری سازمان خصوصی‌سازی و واگذاری آن به یک گروه صنعتی خاص و ضعیف، موجبات اعتراضات کارگران را فراهم می‌کردند.

وی افزود: بی‌تدبیری دولت‌مردان استان و سازمان خصوصی‌سازی کشور در حل مشکلات کارگران آذرآب موجب فضاسازی شبکه‌های معاند و ضد انقلاب شد در حالی که باید در اسرع وقت به این امر رسیدگی و اصلاحات لازم انجام می‌شد.

فعال سیاسی استان مرکزی تصریح کرد: براساس اطلاعیه و بیانیه‌های شورای اسلامی کارگران و اطلاعات موجود از عملکرد و حضور کارگران در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس، حضور حداکثری آنها در همه برنامه‌های انقلابی و پشتیبانی آنها از نظام و ولایت فقیه که زبان‌زد خاص و عام است، نباید شرایط را برای افراد سوءاستفاده‌گر و ضدانقلاب فراهم کرد.

فخرالاسلام بیان کرد: با غبارآلودشدن فضا فتنه‌گران و افراد ضد انقلاب جولان می‌گیرند و منافقینی که دستشان به خون کارگران بی‌گناه و 17 هزار انسان شریف آلوده بوده و خیانت آنها به ملت بزرگ ایران امری مسلم و قطعی است شروع به حمایت نمایشی از کارگران می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که همواره نیروهای انقلابی به ویژه روحانیت در کنار کارگران بوده و از آنها حمایت می‌کنند و در عین حال توصیه برادرانه دارند که باید از راهای ضد امنیتی پرهیز شود.

استاد دانشگاه استان مرکزی ادامه داد: باید همه جانبه به این موضوع نگریسته شود تا هم کارگران به حقوق خود برسند و هم ضد انقلاب‌ها و فتنه‌گران نتوانند از این ماجرا سوءاستفاده کنند.

وی تصریح کرد: همه باید بدانیم که ضدانقلاب به‌ویژه منافقین در جریان مطالبه‌گری کارگران آذر‌آب به دنبال دامن‌زدن به اعتراضات کارگری و کشاندن آنها به داخل شهر و ایجاد آشوب و بهره‌برداری سیاسی علیه نظام اسلامی هستند و این مطلب کاملا از اطلاعیه آنها مشهود است.

فعال سیاسی استان مرکزی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس خط‌‌ شکن‌ها از مردم اراک انتخاب می‌شد، مردم انقلابی و شجاع اراک در طول 40 سال گذشته همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بودند و به هیچ عنوان از ضدانقلاب و منافقین پیروی نخواهند کرد و همواره مخالف جریانات معاند و ضدانقلاب به ویژه منافقین هستند زیرا در کوچه‌های اراک خاطرات زیادی از دشمنی و کشتار آنها در ذهن‌ همین مردم باقی مانده است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان