منافقین از مردم اسلام‌آبادغرب سیلی خوردند

Alavi

وزیر اطلاعات گفت: مملکت مال شیعه و سنی و اهل حق و مال راست و مال چپ و اصولگرا و اعتدالی نیست، مال همه است و کار دستگاه اطلاعاتی هم این است که آرامش را برای همه مملکت فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی در مسجد امام‌رضا (ع) شهرستان اسلام آباد افزود: چون وقتی مملکت آرام باشد کارها پیش می رود و وقتی مردم دلخوش باشند دستشان به کار می رود، کار درست می‌شود و درآمد کسب می کند و زندگی خود را سر و سامان می دهد و کار تک تک افراد وقتی پیش برود کار جماعت هم پیش خواهد رفت.

وی اظهار داشت: از خانواده های عزیز شهدا از ایثارگران، جانبازان ، آزادگان و علمایی که حضور دارند از صمیم دل تشکر می کنیم و امیدواریم خدا به همه شما عزت و سربلندی عطا کند.

علوی ادامه داد: برای دو عزیزی که در حادثه اخیر به شهادت رسیدند علو درجات را از خداوند متعال خواستارم و به شما مردم عزیز اسلام آباد تبریک و تسلیت می گوییم.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: امروز مردم عزیز ما به نقطه ای از فهم و درک و بصیرت و آشنایی به مسائل رسیدند و خوب می دانند که خدمتگزارانشان با چه شرایطی در حال تلاش هستند که کار کشور را روبه راه کنند.

علوی افزود: الحمدلله در جمهوری اسلامی امنیت حاکم است. نه اینکه دشمنان در صدد این نباشند که این امنیت را از ما بگیرند. دشمن لحظه به لحظه در تلاش است و روز به روز هم بر تلاش خود اضافه می کند و تمام برگه های کاری خود و ورق های بازی را به کار گرفته ولی موفق نشده، که آخرین تلاش آنان این بود که به یک ورقه باطله ای به نام منافقین متوسل شدند.

وی اضافه کرد: یک عده می روند در جمع این ها صحبت می کنند که خیال می کنند می توانند مرده را زنده کنند، این ها سالهاست مرده اند. این ها از همین مردم اسلام آباد غرب سیلی خورده اند. اینها در همین جا در همین منطقه و همین شهر حضور پیدا کردند و فکر می کردند مردم آنها را می پذیرند اما مردم چنان سیلی بر گونه آنها نواختند که هنوز هم سرشان گیج می رود. علوی با بیان این که اینها کشور ما و مردم ما را نشناختند افزود: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور هم اگر توفیق دارند به برکت همین همراهی مردم با آنان است. امام راحل (ره) فرمودند مملکتی که 36 میلیون جمعیت دارد یک ارتش 20 میلیونی باید داشته باشد اما در بحث اطلاعات امام راحل (ره) فرموند اطلاعات 36 میلیونی و امروز اطلاعات 80 میلیونی.

وی اظهار داشت: دولت اساس کارش را بر وحدت همه گذاشته و همه از گرایش ها و مذاهب مختلف باید با هم زندگی کنند چون همه برادرند و باید زیر چتر نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) باشند.

علوی ادامه داد: ریاست محترم جمهوری در جمع سربازان گمنام امام زمان (عج) فرمودند در نظام جمهوری اسلامی ایران یک پرچم برافراشته است و آن هم در دست مقام معظم رهبری (حفظه الله) است و ما زیر این پرچم حرکت می کنیم و همه باید دست به دست هم بدهیم.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: سلام گرم و صمیمانه ریاست محترم جمهور را به شما مردم عزیز اسلام آباد غرب ابلاغ می کنم و امیدوارم ان شاءالله این توفیق را داشته باشم که در بازگشت از شهرستان شما به عنوان نماینده شما حرف دل شما را به رئیس جمهور ابلاغ کنیم و ان شاءالله نقطه حرکت و برکتی برای این شهرستان باشد.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.  


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان