ملت ایران همواره قربانی تروریسم بوده است

IMG14292569

نقوی حسینی با بیان اینکه ملت ایران همواره قربانی تروریسم بوده است، گفت: آمریکایی ها خودشان می دانند که جرات انجام اقدام نظامی علیه ایران را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان سید حسین نقوی حسینی با اشاره به سخنان ترامپ مبنی بر تروریست خواندن ملت ایران گفت: تروریست ترامپ و تیم دولتی اوست. کشتن مردم سوریه، عراق، بحرین، یمن و افغانستان به دست ترامپ و ایادی او صورت گرفته است و به اعتقاد ما ترامپ باید به عنوان یک جنایتکار حقوق بشری در محاکم بین المللی محاکمه شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ روی هیتلر را سفید کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر اسلحه آمریکایی هاست که در دست داعش و عربستان است و آنها مردم یمن و سوریه را به خاک و خون می کشند. دولت بحرین آزادی خواهان را با اسلحه آمریکایی ها می کشد و اسلحه آمریکایی هاست که در افغانستان در دست تروریست ها مردم افغان را به خاک و خون می کشاند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران همواره قربانی تروریسم بوده اند، قربانی تروریسمی که همواره آمریکایی ها برنامه‌ریز آن بودند و در واقع امروز همین تروریست ها در دامن آمریکا هستند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها می دانند که نباید علیه ملت ایران اقدام نظامی انجام دهند و در موقعیتی نیز نیستند که بخواهند اقدام نظامی صورت دهند، بنابراین این رفتار سیاست چماق و هویج برای خسته کردن ملت ایران و تفرقه در بین آنان است.

نقوی حسینی تصریح کرد: آمریکا همواره با ایجاد تفرقه در بین ملت ها حکمرانی کرده است و فکر می کند می تواند در ایران نیز با این سیاست موفق شود. هدف آنها جنگ روانی است و الا آنها نه جرات اقدام نظامی علیه ایران را دارند و نه اهل مذاکره هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ما با هوشیاری در طول چهل سال گذشته اقدامات آمریکاییان را رصد کرده اند و در حال حاضر و شرایط فعلی نیز با هوشیاری در مقابل توطئه های آمریکا و ترامپ می ایستند.


مطالب پربازدید سایت

جدیدترین مطالب

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان

لزوم بازنگری در فهرست شهدای ترور کشور

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

شهید ترور

شهید ژاله ملکی

شهید امیرحسین افضلی

جلوی چشمم نفس‌های آخرش رو ‌زد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خبر داد

۱۷ شهریور؛ زمان دادگاه کیفری پرونده ترور شهید سلیمانی

شهید ترور سامی‌مقام

پيکر پاکش 44 سال مفقود ماند

مطالب پربازدید بخش خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد

سعید حقیقی، پژوهشگر حوزه تروریسم و حقوق بشر

ردپای دولت‌های آمریکا در نقض حقوق بشر داخلی و خارجی

قاضی دهقانی؛ در پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

استرداد منافقین امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و ایران آن را اجرا می‌کند

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان