ملت ایران در مقابل پیچیده‌ترین نقشه‌های آمریکای تروریست ایستاده است

969568

ملت ایران در مقابل پیچیده‌ترین تلاش‌های آمریکای تروریست و هم پیمانان آن در سطح منطقه و جهان ایستاده است و به بزرگترین منادی حق و دشمن استکبار در جهان مبدل شده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از خانه‌ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۲۹ مرداد در نطق پیش از دستور، در بخشی از سخنانش گفت: شصت و یک سال پیش از این، چند مامور آمریکایی چنان ساده در این کشور علیه اراده و خواست ملت کودتا کردند و اموال مردم را به تاراج بردند که خود طراحان آن کودتا نیز باور نمی‌کردند با این ظرفیت‌های ایران بی‌دردسر و کم هزینه بتوان کودتا به راه انداخت.

وی ادامه داد: همین ملت و چه بسا همان افراد چندین سال پس از آن اتفاق نه تنها در مقابل نقشه‌های ساده و یک خطی بلکه در مقابل پیچیده‌ترین تلاش‌های آمریکای تروریست و هم پیمانان آن در سطح منطقه و جهان می‌ایستند و به بزرگترین منادی حق و دشمن استکبار در جهان مبدل می‌شوند. چگونه همان ملت آنقدر قوی می‌شود که منطقه را از طرح‌های پر هزینه و خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه نجات می‌دهد.

دکتر قالیباف اظهار کرد: 28 مرداد برای ملت ایران یک نماد روشن و بدون نیاز به تحلیل‌های چند لایه است که آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و تنها راه حفظ منافع ملی در برابر این دشمن قسم خورده قوی شدن است. هرگاه حاکمان و کارگزاران مردم به این دشمن اعتماد کردند مردم متضرر شدند و منابع ما به تاراج رفته است و امنیت کشور به خطر افتاده و ملت ما تحقیر شده است.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: هرگاه در برابر این تروریست‌های کت شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر، معیشت و رفاه و زندگی مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم، ظرفیت‌های ملت ما با وعده‌های الهی هم افزا شده است و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان