مكتب التقاطی عامل ترور شهیدان مفتح و مطهری شد

Larijani124

رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ حركت در مسیر اسلام و مراجع تقلید را راه صحیح دانست و گفت: پیش از انقلاب، جریانات اسلامی التقاطی همچون گروه فرقان تشكیل شد كه از روحانیت جدا شده و شهیدان مفتح و مطهری را ترور كردند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در جمع منتخبین مجلس دهم با حضور آیت الله موحدی كرمانی افزود: یك روز كه بنی صدر با ما درگیر بود از ما به امام شكایت كرده و گفته بود كه فلانی در رادیو، تلویزیون حزب جمهوری اسلامی را تبلیغ می كند كه البته من عضو حزب نبودم ولی خیلی به حزب جمهوری اسلامی علاقه داشتم.

وی با بیان اینكه در زمانی كه مناظرات ابتدای انقلاب را برگزار می كردیم شهید بهشتی برای مناظره به رادیو، تلویزیون آمد كه انصافا برگزاری آن مناظرات كار خوبی بود و ماهیت چپ ها را برای مردم مشخص كرد، گفت: شهید بهشتی در حیاط رادیو، تلویزیون به من گفت مانیفست حزب را خوانده ای كه من گفتم بله انصافا كار كاملی را انجام داده اید.

رئیس قوه مقننه افزود: شهید بهشتی به من گفتند حالا شما بیایید و عضو حزب شوید. این نكته خیلی برای من مهم است كه در آن شرایط شهید بهشتی با وجود تمام مشكلات جلسات متعددی را در حزب برگزار می كردند تا مانیفست حزب تدوین شود كه این مانیفست مبانی كار جمهوری اسلامی بود.

مكتب التقاطی عامل ترور شهیدان مفتح و مطهری

وی در ادامه به بیانات شهید مطهری(ره) در خصوص استقلال مكتبی اشاره و اظهار كرد: ایشان معتقد بودند ما با گرایش به مكاتب بیگانه استقلال مكتبی پیدا نمی كنیم و مكاتبی مثل كمونیسم، كاپیتالیسم یا مكاتب اعتقادی با اندكی اسلام نمی تواند به صورت معجون استقلال مكتبی باشد.

لاریجانی همچنین به برخی فرمایشات امام خمینی(ره) در این خصوص اشاره و تصریح كرد: ایشان معتقد بودند ظاهرشناسان نباید اسلام شناس شوند و اسلام از روحانیت جدا نیست. همچنین ایشان معتقد بودند باید از حوزه علمیه تجلیل شود و حكومت از مراجع و حوزه جدا نشود و حوزه ها هستند كه اسلام را زنده نگه داشته اند و اگر نبودند از اسلام چیزی حاصل ما نمی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه حركت بر مبنای اسلام و مراجع تقلید را حركت به سمت راه صحیح دانست و گفت: پیش از انقلاب، جریانات اسلامی التقاطی مثل گروه فرقان تشكیل شد كه باعث ترور شهید مفتح(ره) و شهید مطهری(ره) شدند كه اینها حاصل همان مكتب التقاطی بودند كه از روحانیت جدا شدند.

گروه تروریستی داعش حدود 30 میلیارد دلار اسلحه در اختیار دارد

وی با اشاره به شرایط بحران های تروریستی در منطقه گفت: متاسفانه جریان های تروریستی در چند سال اخیر در منطقه از لحاظ كمی و كیفی رشد كرده اند به طوری كه در شرایط كنونی گروه تروریستی داعش حدود 30 میلیارد دلار اسلحه در اختیار دارد و بررسی ها نشان می دهد تقریبا تمام كشورها و مناطقی كه اشغال نظامی شده در آن مناطق جریان های تروریستی رشد چشمگیری داشته اند.

لاریجانی ادامه داد: ارزیابی ها نشان می دهد كه معضل جریان های تروریستی در منطقه به علت حمایت برخی كشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای در كوتاه مدت قابل حل نیستند، از طرفی دیگر در عرصه منطقه ای برای حل این معضلات تحول و تحركی از سوی كشورها نمی بینیم بلكه تنها آن ها به گرفتن ژست های سیاسی اكتفا می كنند.

رئیس مجلس تصریح كرد: البته امكان حل بحران های امنیتی و تروریستی در منطقه در میان مدت وجود دارد اما قطعا ما در داخل كشور به موضوعاتی مانند مقوله دفاعی و امنیتی توجه كنیم و تقویت بنیه امنیتی و دفاعی هم برای تاثیرگذاری در منطقه و هم تامین امنیت كشور باید در دستوركار ما باشد.

وی ادامه داد: ما اگر می خواهیم یك استراتژی درست را در منطقه دنبال كنیم باید به دنبال تقویت ارتباط اقتصادی با كشورهای منطقه و تقویت نظام های امنیتی با كشورهای دیگر باشیم كه این مسئله قطعا پایداری در امنیت و اقتصاد را ایجاد می كند.

لاریجانی با اشاره به آثار مثبت برگزاری نشست های هم اندیشی برای منتخبان مجلس دهم گفت: قطعا برگزاری اینگونه جلسات قبل از شروع رسمی مجلس، بسیار مفید است زیرا در این جلسات مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی، نظامی و بحران های منطقه ای مورد بحث قرار می گیرد، از طرفی دیگر در شرایط كنونی در منطقه پیچیدگی هایی وجود دارد كه بررسی آن ها نیازمند برگزاری نشست های تحلیلی و هم اندیشی است تا در نهایت یك رویكرد عاقلانه سامان یابد بنابراین در آینده نزدیك اینگونه نشست ها برگزار خواهد شد تا منتخبان در شروع مجلس با یك وحدت فكری وارد پارلمان شوند.


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان