مقابله با تروریسم نیاز به عزم جدی دارد

Larijani123رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با تروریسم نیاز به عزم جدی دارد و باید ظرافت‌های واقع‌بینانه در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شنبه ۲۸ آذر در کنفرانس خبری مشترک با ژرار لارشه رئیس مجلس سنای فرانسه که در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، درباره مواضع فرانسه نسبت به سوریه اظهار داشت: فرانسه از دیگر کشورهای اروپایی بیشتر مستحق است تا در مورد تروریسم در منطقه فعال باشد، به دلیل اینکه در دوره های اخیر فاجعه مهم تروریستی در فرانسه رخ داد. امروز در دیدار با رئیس مجلس سنای فرانسه بحث های ما در مورد مبارزه با تروریسم ابعاد مختلف داشته و جدی بود.

وی افزود: رئیس مجلس سنای فرانسه و همکارش دیدگاه بسیار خوبی را مطرح کردند و بر این نکته تأکید شد که مقابله با تروریسم نیاز به عزم جدی دارد و باید ظرافت های واقع‌بینانه در این زمینه مورد توجه قرار گیرد؛ بحث های ما در این زمینه سازنده و رو به جلو بود.

رئیس مجلس گفت: امروز افتخار داریم که رئیس مجلس سنای فرانسه و همکارانش به ایران آمده و مذاکرات نسبتا مفصلی در زمینه همکاری های پارلمانی دو کشور، گسترش همکاری های اقتصادی و مسائل متنوع منطقه ای مطرح شد. این سفر، سفر بسیار مهمی است و می‌تواند در روابط دوجانبه پارلمانی و موضوعات مهم منطقه ای از جمله عراق و لبنان و به خصوص مشکل تروریسم مؤثر باشد.

لاریجانی ابراز امیدواری کرد که این سفر دارای دستاوردهای مهمی باشد و با توجه به سابقه ارتباطی دو کشور، زمینه ای برای همکاری‌های گسترده‌تر بین دو کشور را فراهم کند


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان