مردم ایران هر حمایتی از منافقین را محکوم می‌کنند

Namazjomesh

خطیبان نماز جمعه سراسر کشور تاکید کردند که ملت ایران هر حمایتی از منافقین که دستشان به خون مردم آغشته است را در هر نقطه ای از جهان به شدت محکوم می کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، امامان جمعه در خطبه های نماز این هفته با اشاره به تجمع گروهک تروریستی منافقین که نوزدهم تیرماه در پاریس برگزار شد، اظهار کردند: حمایت کشورهای اروپایی یا منطقه ای از گروهک تروریستی منافقین که هیچ جایگاهی بین ملت ایران ندارد، جز اینکه بر نفرت ملت ایران می افزاید، دستاوردی برای صهیونیست ها که صحنه گردان این تجمع بودند، نخواهد داشت.

**آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به همایش گروهک تروریستی منافقین در پاریس، گفت که این تروریست ها دستشان به خون 17000 ایرانی آلوده است .

وی با بیان اینکه در این تجمع ورشکستگان سیاسی کشورهای غربی و نمایندگانی از کشورهای مرتجع حضور داشتند ادامه داد: حضور این افراد و شخصیت ها در تجمع منافقین، بیانگر دشمنی آنها با نظام اسلامی و نشانگر ورشکستگی شدید آمریکا، اروپا و مزدوران آنها در منطقه، در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

**حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد با محور شرارت خواندن حکومت سعودی در منطقه به دیدار منافقین با مسئولان این کشور اشاره کرد و گفت : این رفتارهای نادرست سعودی ها عواقب ناگواری برایشان خواهد داشت و بدانند با صرف درآمدهای نفتی نمی توانند بیش از این به این سیاست های فرقه گرایی و تفرقه انگیز در سطح جهانی و منطقه ادامه دهند.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان با اشاره به اقدام های آل سعود در حمایت و همکاری با منافقین در فرانسه که به قول خودشان مهد ازادی است گفت: عربستان با پول مردم این کشور از یک گروهک تروریستی حمایت می کند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ما با ترور مخالفیم و بد خواه کسی نیستیم گفت: کسانی که جمع می شوند و از ترور حمایت می کنند باید بدانند که ترور دامن خودشان را می گیرد مانند حادثه تروریستی جدیدی که در فرانسه اتفاق افتاد.

**آیت الله محسن حیدری امام جمعه اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آل سعود می داند که ظرفیت منافقین چقدر است و زمانی که در اختیار صدام بودند نتوانستند غلطی بکنند، اکنون در مقابل این قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی چه کاری می توانند انجام دهند؟

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به عملیات تروریستی در فرانسه آن را محکوم کرد و گفت که این اتفاقها باید برای سران اروپا بعنوان عبرت تاریخی تلقی شود تا خود و جامعه را دچار بحران نکنند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع نمازگزاران بوشهری با اشاره به عملیات تروریسی فرانسه افزود: ایجاد این مشکلات به این خاطر است که سران اروپا برای از بین بردن جامعه و خط مقاومت اسلامی گروه تروریستی و داعش ایجاد کرده اند.

** امام جمعه موقت قم با اشاره به اینکه کشورهای غربی دست از حمایت تروریست ها و منافقان بردارند، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها از روی دلسوزی به کشورهای غربی از جمله آمریکا و فرانسه هشدار داده اند که از تروریست های آشوب طلب و مزدور حمایت نکنید ولی متاسفانه گروه های تروریستی با حمایت این کشورها فاجعه می آفرینند.

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به کمک فرانسه و عربستان سعودی به منافقین در برگزاری نشست پاریس، گفت: سردمداران این دو کشور با آتش بازی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: سران فرانسه و عربستان سعودی باید بدانند که بازی با آتش خطرناک است و اقدام آنها در حمایت از منافقین آثار بدی برای آنها به همراه خواهد داشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: کمک فرانسه و عربستان سعودی به منافقین در نشست پاریس، بیانگر حمایت این کشورها از تروریست است.

وی با بیان اینکه دست منافقین کوردل به خون 17000 شهروند و شخصیت های برجسته، فرهیخته، مومن و مظلوم ایران اسلامی از جمله شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی و یارانش آلوده است، اضافه کرد: سردمداران کشورهای فرانسه و عربستان سعودی با حمایت از گروهک تروریستی منافقین همان راهی را که صدام جنایتکار در پیش گرفت را انتخاب کرده اند.

امام جمعه قزوین گفت: به مسوولان فرانسه و عربستان سعودی باید یادآور شد که از سرنوشت صدام که حامی منافقین و پذیرای آنها بود درس عبرت بگیرند.

** خطیب جمعه اراک با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (س) عموی گرامی نبی مکرم اسلام (ص) در جنگ احد ، گفت: داستان جنگ احد بسیار اسف بار است زیرا به خاطر نافرمانی تعدادی از رزمندگان از دستورات پیامبر (ص)، دشمن تنگه را دور زد و درحالی که آنان مشغول جمع آوری غنائم جنگی بودند، وارد منطقه شد و براثر همین غفلت حضرت حمزه (س) و 70 نفر از مسلمانان به شهادت رسیدند.

وی افزود: آل سعود و وهابیت تکفیری خیال می کنند با تخریب آثار اسلامی و ویرانی قبور بقیع و یا با ازدواج های سیاسی میان منافقان و صهیونیست ها، موفقیت و پیروزی به دست می آورند، اما بدانند خداوند وعده انتقام خون مظلومان را از جنایتکاران داده و آنان می توانند با مراجعه به تاریخ شواهد آن را به فراوانی مشاهده کنند و عبرت بگیرند.

** امام جمعه سمنان تاکید کرد: در هفته جاری دولت فرانسه به منافقین مجوز برپایی گردهمایی داد که در این گردهمایی نمایندگانی از آمریکا و برخی دولت های غربی با هدف مطرح کردن دشمنان ملت ایران و ترکی فیصل رئیس سابق سازمان امنیت و اطلاعات رژیم سعودی شرکت داشتند.

آیت الله نمازی گفت: منظور منافقین و غربی ها از تروریست، جوانان مظلوم فلسطین و لبنان هستند که با سنگ در برابر تانک ها و سلاح های صهیونیست ها مقابله می کنند.

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آل سعود مسلمان کش دچار سرنوشتی همچون سرنوشت صدام می شود چرا که راه بنی امیه و بنی عباس را ادامه می دهد و در زباله دان تاریخ جای خواهند گرفت.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان به مسلمان کشی های آل سعود اشاره کرد و افزود: این رژیم به خواسته هایش با مسلمان کشی در سوریه، بحرین، لبنان، یمن و عراق نرسیده و به شدت از دست ایران عصبانی است.

وی یادآورشد: این رژیم مسلمان کش به همراه فرانسه، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و گروهک تروریستی منافقان به طور رسمی ترور و شهادت 17000 نفر در ایران توسط خودشان را اعلام کردند.

**نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : اتحاد و همبستگی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز دستخوش اقدامات دشمنان قرار نمی گیرد.

امام جمعه ساری اقدام اخیر شیوخ عربستان در همراهی با گروهک تروریستی منافقین در فرانسه را نکوهش کرد و گفت : باید در ارتباط با این کشور تجدید نظر کنیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری از فرانسه به عنوان مهد تروریست، ضد انقلاب و ایادی آمریکا یاد کرد و افزود : بیش از 17000 تن از افراد خدوم و ولایی میهنمان توسط این بدخواهان شهید شدند.

** نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: ملت ایران بارها چهره واقعی آمریکا را دیده اند که چگونه بر ضد اسلام و انقلاب تلاش کرده و فریبکارانه برای ضربه زدن به ایران اسلامی اقدام می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به گردهمایی منافقان در فرانسه با حمایت آل سعود اشاره کرد و افزود: ملت ایران می خواهند که در مقابل کشورهایی نظیر عربستان سعودی محکم و قاطعانه عمل شود زیرا آنان شمشیر بر علیه ایران را از رو بسته اند و امروز پای حقوق ملت ایران در میان است.

**آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز با بیان اینکه آل سعود بر دشمنی علیه ایران همچنان ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: مقابله و جلوگیری از اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی ایران به آفریقا، آسیا و کشورهای آمریکای لاتین با استفاده از رسانه ها و چنگ زدن به ریسمان پوسیده گروهک تروریستی منافقان دو اقدام اخیر آل سعود علیه ایران است.

وی تاکید کرد: گروهک منافقان به دامن عربستان پناه برده است اما عربستان باید بداند که با اتکا به این گروهک ورشکسته نمی تواند هیچ آسیبی به ایران بزند و آرزوی تضعیف و براندازی ایران اسلامی را به گور خواهد برد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان