مردم ایران جنایات منافقین را از یاد نخواهند برد

14010303000410 Test PhotoN

امام جمعه یاسوج از ترورهای کور منافقین در دهه شصت یاد کرد که در آن روزها به هیچ کسی رحم نمی‌کردند.

به گزارش هابیلیان؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به جنایات منافقین کوردل در طول بیش از چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی گفت: ۱۷ هزار نفر شهید ترور یادگاری از خباثت‌ها و لکه ننگی بر پیشانی منافقین است که از کودک چند روزه تا پیرمرد ۹۰ ساله را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به حوادث دهه شصت و ترورهای کور که توسط منافقین صورت گرفت یادآور شد: آنها هر کسی را از دم تیغ می گذراندند افرادی را که هم قیافه با اهداف آنها بود نیز ترور می‌کردند و چه جنایت هایی که انجام ندادند آنها مثل داعش به هیچکس رحم نمی کردند با بمب آتش زا به اتوبوس ها حمله می کردند و پیر و جوان زن و مرد و کودک و همه را در آتش خشم خود می سوزاندند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه جنایات هولناک منافقین عاری از هرگونه انسانیت بود گفت: در همان دهه ۶۰ میوه فروش و تره‌بار فروش را نیز به دلیل اینکه عکس امام را در مغازه خود نصب کرده بود به شهادت می‌رساند آنها به مردم بر سر سفره های افطار هم رحم نمی کردند و افراد را جلوی خانواده و زن و فرزند روی سفره افطاری به شهادت می‌رساندند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان روایاتی دیگر از جنایات منافقین در دهه ۶۰ گفت: نزدیک به هزار نفر کارگر از کارگر ساختمانی گرفته تا بقال را به شهادت رساندند ۱۱۰ زن توسط این باند جنایتکار و تبهکار به شهادت رسید اما آمریکا و انگلیس همچنان آنها را حمایت کرده و محبوب این دو کشور استکباری بودند.

حسینی با اشاره به اینکه منافقین در هشت سال دفاع مقدس پیاده‌نظام صدام بودند و با همراهی عناصر رژیم پهلوی به کمک رژیم بعثی شتافته بودند گفت: مردم ایران هیچگاه جنایات منافقین را از یاد نخواهند برد.

منبع: فارس


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان