مراسم چهلم خاکسپاری شهیده ترور فاطمه اسدی در سنندج برگزار شد

7433447 190

در چهلمین روز خاکسپاری بانوی مقاوم کردستان شهیده فاطمه اسدی، اولین بانوی تفحص شده کشور مراسم گرامیداشتی در سنندج برگزار شد.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه بررسی  به شهادت رساندن این بانوی گرانقدر ماهیت پوشالی ضدانقلاب را به ما نشان می‌دهد، گفت: درس بزرگ شهیده فاطمه اسدی ایستادگی در برابر ظالم بود.

 

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه امروز مردم ایران چه شیعه و چه سنی در یک صف ایستاده‌اند افزود: کردستان با نثار شهیدانی همچون بانو فاطمه اسدی نماد مقاومت، وحدت و عزت در ایران اسلامی است.

 

زارعی کوشا استاندار کردستان هم در این مراسم با بیان اینکه حضور گسترده مردم در مراسم با بیان اینکه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهیده اسدی نشان داد که مردم کردستان همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: وظیفه اصلی مسئولین پیروی از راه شهدا در جهت خدمت به مردم است.

 

سردار حسینی فرمانده سپاه استان هم تلاش دشمن را بر هم زدن نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: ترور یکی از مهمترین راه‌های ضدانقلاب برای برهم زدن نظم و آرامش روانی مردم است.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان