مراسم بزرگداشت سالروز شهید هاشمی‌نژاد در مشهد برگزار می‌شود

Soltani.shorayehamahangi

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهید هاشمی‌نژاد همزمان با هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی عصر ظهر دیروز در نشست خبری که در سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به‌اینکه تروریسم یکی از شوم‌ترین دستاوردهای رژیم‌های استکباری جهان است؛ گفت: تاریخ به‌گستره خودش شاهد آن بوده، در این میان، ظالمان با بهره بردن از ضعف افرادی پست و ناجوانمرد، دست به‌این جنایت هولناک می‌زنند و بی‌گناهان را به‌خاک و خون می‌کشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: عدوت دشمنان در روزگار ما جلوه‌های مختلفی پیدا کرده، به‌ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که ملت شریف ایران  ندای حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان را سر دادند، ابعاد دیگری را نشان داد؛ متذکر شد: مستکبران و ظالمان زمان، آزادی‌خواهی و استقلال کشوری به‌بزرگی تاریخ ایران را برنیافته و آن را خطری بزرگ برای خویش می‌دانسته و می‌دانند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد ترورهایی ننگین از جمله  شهید جوانمرد آیت‌الله هاشمی‌نژاد است که همراه با آرمان‌های امام خمینی (ره) بوده و دوشادوش یاران انقلابی‌اش، به‌درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سلطانی با اشاره به‌اینکه شهید هاشمی‌نژاد از جان و دل برای انقلاب و امام (ره) بود؛ ادامه داد: سخنرانی‌های حماسی و انقلابی همراه با تالیف ۳۰ کتاب را به‌همراه داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله هاشمی‌نژاد ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره نام وی همزمان با روز شنبه 7 مهرماه  سال جاری در جوار بارگاه منور حضرت ثامن‌الائمه (ع) در مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با سی و هفتمین سالگرد شهادت آیت‌الله هاشمی‌نژاد، کلینیک تخصصی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، با برآورد مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال با حضور مسؤولان در روز یکشنبه ۸ مهرماه امسال به‌بهره‌برداری می‌رسد.

سلطانی افزود: فضاسازی، گل‌آرایی و درج اطلاعیه برگزاری مراسم بر مزار شهید هاشمی‌نژاد در محل دارالاسلام حرم مطهر رضوی در روزهای 6 و7  مهرماه سال 97 توسط آستان قدس رضوی انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: استقرار طومار علیه منافقین که توسط بنیاد هابیلیان تهیه شده و به‌سازمان ارسال می‌شود.

وی متذکر شد: دانشجویان و اساتید پردیس شهید هاشمی‌نژاد همزمان با جمعه 6 مهرماه ضمن حضور بر مزار آن شهید و قرائت قرآن در نماز جمعه شرکت می‌کنند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان