محاکمه حمید نوری در سوئد خلاف قوانین بین المللی است

 3528079 287

رئیس انجمن نخبگان جهان اسلام و سفیر اسبق ایران در مکزیک با بیان اینکه دستگیری حمید نوری در سوئد خلاف قوانین بین المللی است، گفت: سوئد در راستای توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی این اقدام را ترتیب داده است.

 

به گزارش هابیلیان، قدیری ابیانه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دادگاه حمید نوری در سوئد، بیان کرد: اقدام دولت سوئد خلاف قوانین بین المللی است و اتهام ترور به آن یک بهانه است.

 

وی با بیان اینکه اخیراً سوئد از اتباع خود خواسته که به ایران سفر نکنند، تصریح کرد: سوئد به پایگاهی برای تروریست‌ها تبدیل شده است و بسیاری از منافقین و فعالان سازمان‌های تروریستی این کشور را به عنوان پایگاهی برای خود تبدیل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه اخیراً تعدادی از سوئدی‌ها به آتش زدن قرآن روی آورده‌اند و مسلمانان هم نسبت به آن عکس العمل نشان دادند، گفت: سوئد این اقدام را در راستای آزادی اعلام کرده است در صورتی که درسوئد و سایر کشور‌ها حتی تحقیق در مورد هلوکاست مجازات دارد.

 

رئیس انجمن نخبگان جهان اسلام و سفیر اسبق ایران در مکزیک تأکید کرد: سیاسیون سوئد همانند سایر کشور‌های اروپایی تحت امر صهیونیست‌ها هستند، این اقدامات مانند توهین به مقدسات توسط صهیونیست‌ها سازماندهی می‌شود و سوئد باید بتواند مصالح کشور خود را خارج از توطئه صهیونیست‌ها انجام دهد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان