لزوم مقابله با گروه تروریستی داعش به جای اکتفا به اقدامات صوری و زبانی

Jalaliرئیس گروه روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا با بیان این‌که داعش در حال یارگیری از القاعده افغانستان است، گفت: مقابله با گروه تروریستی داعش باید عملی و جدی باشد و نباید تنها به اقدامات صوری و زبانی اکتفا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از فارس، کاظم جلالی رئیس گروه روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا در نشستی مشترک با سیگفرید براک رئیس پارلمان فدرال بلژیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

کاظم جلالی در این نشست که با حضور فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان در مجلس و امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس برگزار شد، با اشاره به وقایع اخیر در منطقه، گفت: گروه تروریستی داعش با حمایت برخی کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در حال یارگیری از القاعده افغانستان است و تلاش دارد تا با تجارت مواد مخدر و کسب درآمد از این طریق اهداف تروریستی خود در منطقه را پیش ببرد.

وی افزود: داعش در عراق و سوریه مشغول کشتار شیعیان، اهل سنت، مسیحیان و ایزدی‌هاست و وحشیانه‌ترین اقدامات ضدانسانی را در این مناطق انجام می‌دهد، حال برخی کشورها هنوز از این گروه حمایت می‌کنند.

رئیس گروه روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا یادآور شد: مقابله با گروه‌ تروریستی داعش باید عملی و جدی باشد و نباید تنها به به اقدامات صوری و زبانی اکتفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحرکات تروریستی داعش در افغانستان نشان می‌دهد که حرکت این گروه از شرق و جنوب افغانستان به شمال این کشور سرایت پیدا کرده است و از این راه تلاش دارد تا از فرصت‌های به وجود آمده برای حضور در آسیای میانه نیز استفاده کنند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان