شهیدان سلیمانی و المهندس قهرمانان بزرگ امت اسلامی در مبارزه با تروریسم بودند

Lidرئیسی با بیان اینکه شهادت این دو سردار بزرگ اسلام هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند گفت: این دو قهرمان و همراهانشان قهرمانان مبارزه با تروریسم بودند.

 

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه بغداد، در محل ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حضور یافت و در جمع تعدادی از مردم و رسانه های عراقی به سخنرانی پرداخت.

 

رئیس قوه قضائیه گفت: مقاومت مردم عراق و جوانان سلحشور عراقی مقابل بیگانگان و عوامل شیطان بزرگ آمریکا و تکفیری‌ها ستودنی است. اینجا مقتل دو قهرمان بزرگ ملت ایران و عراق است؛ قهرمانان امت اسلامی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المنهدس که نه فقط متعلق به مردم عراق و ایران بلکه متعلق به امت اسلامی و بشریت هستند.

 

رئیسی با بیان اینکه شهادت این دو سردار بزرگ اسلام هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند گفت: این دو قهرمان و همراهانشان قهرمانان مبارزه با تروریسم بودند و این دو قهرمان امنیت ساز برای عراق و ایران و منطقه بودند و آنهایی که این‌ها را به شهادت رساندند کسانی هستند که نمی‌خواهند مردم ایران و عراق در امنیت زندگی کنند.

 

پیوند ایران و عراق با هیچ فتنه ای گسسته نمی شود

رئیسی گفت: اینجا مشهد سرداران بزرگ اسلام است که خون عراقی و ایرانی در این نقطه پیوند خورده است؛ در جای جای منطقه خون سلحشوران ایرانی و عراقی پیوند خورده است. این پیوند از گذشته ها بوده است؛ پیوندهای عمیق اعتقادی و دینی بین این دو همسایه چنان پیوندی است که این پیوند هرگز با هیچ توطئه و فتنه ای گسسته نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: اینجا نماد جنایت هولناک استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به این منظور است که آمریکا نماد مقاومت را هدف قرار می دهد و به هیچ کدام از قوانین بین اللملی توجه نمی‌کند و با زیرپا گذاشتن تمامی قوانین بین المللی و تمامیت ارضی عراق مرتکب جنایت می‌شود. با چه منطقی مهمان گرامی کشور و دولت و مردم عراق را به گلوله بستید؟ با چه منطقی میزبان او را به شهادت رساندید؟

 

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه دست انتقام الهی همواره از آستین ملت بیرون آمده و بیرون خواهد آمد گفت: آمریکا خود داعش را ایجاد و حمایت می‌کند و تمام امکانات مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی را به داعش می‌دهد و به جان ملت مسلمان می‌اندازد و کسانیکه مقابل داعش ایستادگی می کند هدف قرار می‌دهد.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: آمریکایی‌ها رسما اعتراف کرده‌اند که «ما داعش را ایجاد کرده ایم و به جان ملتها انداخته‌ایم» دست انتقام الهی گردن ظالم را خواهد گرفت و حق مظلوم را از او خواهد ستاند. به آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام می‌گویم شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستند؛ نشان این ادعا تشییع پیکر این شهیدان در عراق و ایران بود که قیامتی برپا شد.

 

رئیسی گفت: شهیدان سلیمانی و المهندس در طول تاریخ نماد عزت، اقتدار، محبت نسبت به مردم، وحدت و انسجام اسلامی، دشمن شناسی و مقاومت خواهند بود. راه شهیدان سلیمانی و المهندس همواره پررهرو خواهد بود و روزبه‌روز این مکتب برای نسل‌ها پیام عزت، ایستادگی و مقاومت دربرابر استکبار خواهد داشت.

 

 وی در پایان با بیان اینکه از دولت، مرجعیت و مردم انقلاب عراق صمیمانه به‌خاطر تجلیل از شهیدان مقاومت و انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم گفت: سلام امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به تمام مردم، مرجعیت و مسئولین و اصحاب رسانه عراق تقدیم می‌کنم.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان