زندگی نامه شهید جعفر هندوئی

عده ای از مزدوران آمریکا با لباس مشابه کمیته آنجا بودند و به آنها ایست دادند. آنها گفتند آشنا هستیم! گفتند اسلحه را زمین بگذارید. شهید گفت ما که گفتیم آشنا! ولی آن مزدوران همه را به سمت دیوار به صف کردند و یکی از مزدوران با فرمانده گروه خود تماس گرفت و جواب این بود که بی درنگ همه را به رگبار ببندید

Shahid Hendooiy

شهیدجعفر هندوئی در سال 1341 در شهر آمل به دنیا آمد. وی بعد از به پایان رساندن دوره ابتدایی و راهنمائی وارد هنرستان صنعتی گشت.ایشان قبل از انقلاب و در راستای مبارزه با رژیم شاه فعالیت زیادی داشت و بعد از پیروزی انقلاب نیز از اعضای فعال انجمن اسلامی دانش آموزان بود .

بعد از شروع جنگ با صدامیان کافر، شهید به مدت 6 ماه در جبهه سوسنگرد حضور داشت.از جمله خصوصیات ایشان این بود که در محله شان افراد بی تفاوت را در کتابخانه دور خود جمع می کرد تا آنها را ارشاد و راهنمائی نماید.همچنین امام را عاشقانه دوست داشت. چند بار فرمانده سپاه از او خواست که لباس سپاه را بپوشد ولی او می گفت که من لیاقت این لباس را ندارم .ایشان همیشه به فکر دیگران بود وتلاش داشت که گمراهی را راهنمائی کند تا به اسلام و مسلمین بپیوندد . وی از سن 7 سالگی تا موقع شهادتش نماز و روزه اش را ترک نکرد.

در تاریخ 6/11/60 وی با دوستانش برای پاکسازی دیوارهای اسپه کلا حرکت کردند که بعد از مدتی صدای گلوله شنیده شد. آنها همگی به سوی بیمارستان 17 شهریور محل شنیدن صدای گلوله رفتند. عده ای از مزدوران آمریکا با لباس مشابه کمیته آنجا بودند و به آنها ایست دادند. آنها گفتند آشنا هستیم! گفتند اسلحه را زمین بگذارید. شهید گفت ما که گفتیم آشنا! ولی آن مزدوران همه را به سمت دیوار به صف کردند و یکی از مزدوران با فرمانده گروه خود تماس گرفت و جواب این بود که بی درنگ همه را به رگبار ببندید. در این موقع بود که ایشان الله اکبر و خمینی رهبر گویان به رگبار بسته شد و به همراه دیگر برادرانش به شهادت رسید.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان