فرانسه پناهگاه قاتلان 17000 شهروند ایرانی است

13990813 1646768

رهبر معظم انقلاب فرمودند: طبق آماری که در اختیار است، هفده هزار نفر از مردم عادّی، مردم کوچه و بازار به دست منافقین به شهادت رسیده‌اند. اینها تروریست‌های معمولی‌ای نیستند؛ پناهگاه اینها فرانسه است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنانشان به مناسبت سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) با اشاره به اقدام دولت فرانسه در حمایت از هتاکی به ساحت پیامبر اعظم و استفاده از تعابیری همچون تروریسم اسلامی، فرمودند: دولتی این ادعا را می‌کند که خشن‌ترین و وحشی‌ترین تروریست‌های جهان را که دستشان به خون هزاران نفر از مردم و دهها تن از مقامات ایرانی آلوده است در کشور خود جا داده، یعنی تروریست‌هایی که در کشور ما رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و رئیس قوّه‌ قضائیّه را به شهادت رساندند. طبق آماری که در اختیار است، هفده هزار نفر از مردم عادّی، مردم کوچه و بازار به دست این تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند. اینها تروریست‌های معمولی‌ای نیستند؛ پناهگاه اینها فرانسه است.

 

رهبر انقلاب اسلامی دفاع رئیس جمهور و دولت فرانسه از وحشی‌گری فرهنگی و عمل جنایتکارانه آن کاریکاتوریست و دفاع آن کشور از منافقین و صدام را دو روی یک سکه دانستند و افزودند: ماجرای اخیر که در سالهای قبل نیز در قالب اهانت به قرآن و پیامبر عزیزاسلام در آمریکا و کشورهای اروپایی تکرار شد، نشان‌دهنده ذات ظلمانی و وحشی‌ تمدن غرب است.

 

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان «راه‌اندازی مراکز تولید اندیشه‌های ضدتقریبی»، «ایجاد گروههای تکفیری مثل داعش» و «به جان هم انداختن افراد غافل» را از جمله برنامه‌های عملیاتی دشمن برای خنثی کردن وحدت دانستند و افزودند: البته گناه برخی از دولتهای منطقه و رؤسای آنها که از گروه‌های تروریستی پشتیبانی مالی و تسلیحاتی کردند، از افرادی که با تعصب و جهالت به این گروهها پیوستند بیشتر است و در این قضیه جرم اصلی را آمریکایی‌ها و سعودی‌ها مرتکب شدند.

 

رهبر معظم انقلاب با اشاره به واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی، رژیم استکباری آمریکا را جامع صفات زشت مانند جنگ‌افروزی، تروریست و تروریست‌پروری، مداخله‌گری، فساد و انحصارطلبی دانستند و افزودند: اقدام دانشجویان در مقابله با چنین پدیده ای، عین عقلانیت بود و تسلیم‌شدن و زیر بار زور رفتن ضد عقلانیت است.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان به موضوع جنگ در منطقه قره‌باغ اشاره کرده و فرمودند: تروریست‌هایی که براساس گزارش‌های قابل اطمینان وارد منطقه شده‌اند، نباید به هیچ‌وجه نزدیک مرز ایران شوند و اگر آنها نزدیک مرز شوند، قطعاً برخورد قاطع خواهد شد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان