فراخوان سوگواره خانه مادری با محورهای «حاج قاسم سلیمانی» و « شهدای شاهچراغ»

N00102861 B

فراخوان سوگواره نوحه‌های فاطمیه «خانه مادری» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۱۰ دی‌ماه فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش هابیلیان به نقل از ایرنا، روابط عمومی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی اعلام کرد: سوگواره نوحه‌های فاطمیه، «خانه مادری»؛ در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این سوگواره شامل «ایران، سرزمین فاطمی»، «فاطمه زهرا (س)، اسوه زن»، «زهرای روشنگر و حیات اجتماعی»، «فاطمه زهرا، شهید شهیدپرور» و «بهترین مادر، بهترین خانواده» است و محورهای بخش ویژه نیز شامل «حاج قاسم سلیمانی، شهید فاطمیه»، «فرهنگ شهادت؛ شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت» و «مادر شهید، همسر شهید، دختر شهید» است.

علاقه‌مندان تا دهم دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی Naqamat.ir یا شماره ۰۹۳۶۶۳۶۵۴۶۵ در پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا و بله ارسال کنند.

به نفرات برگزیده این سوگواره هدایای ۵۰، ۲۰، ۲۵ و ۱۰ میلیون تومانی در بخش‌های اصلی و ویژه اهدا خواهد شد. همچنین به سه استعداد نوظهور نیز هدیه ویژه اهدا می‌شود.

98303 969


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان