عکس‌هایی از بازسازی صحنه ترور شهید مطهری

 62595923

مستند «مرتضی مطهری» با روایتی از آخرین شب زندگی این معلم شهید ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان به مناسبت12 اردیبهشت و روز معلم مستند شهید مرتضی مطهری که در اوایل انقلاب به دست گروهک تروریستی فرقان ترور شد و به شهادت رسید به کارگرانی میلاد محمدی تولید و پخش شد.

 

میلاد محمدی کارگردان این اثر گفت: فیلم ۸۰ دقیقه ای «مرتضی مطهری» تولید شبکه مستند سیماست و از زبان مصطفی کتیرایی تنها شاهد عینی واقعه و بازسازی صحنه ترور آیت الله به آخرین شب زندگی آیت الله مطهری پرداخته است.

 

وی افزود: روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی  و در گفت‌وگو با نزدیکان ایشان چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان، علی مطهری، محمدمهدی عبدخدایی، عبدالمجید معادیخواه و مصطفی رحماندوست به زندگی خصوصی و مبارزات ایشان گریز زدیم.  

62595920 

محمدی گفت: در این مستند عکس‌های بازسازی شده صحنه‌ی ترور استاد را روایت می‌کنند، گفت و گو با آقای کتیرایی هم آرشیوی است اما بخش مهمی از مستند گفت و گو با چهره هایی است که ایشان را از نزدیک می‌شناختند و گفتنی‌های بسیاری درباره ایشان دارند.

 

محمدجواد رجب‌بیگی مشاور کارگردان و تدوینگر این مستند است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مدیر تصویربرداری سیاوش علیشاهی، پژوهش میلاد محمدی، مدیر تولید مجتبی قربانی و گوینده محمود سراج اشاره کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان