عوامل حادثه تروریستی «سوء قصد در کرمانشاه» فرار کرده‌اند

Felahat Pishe12

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تاکنون تنها سرنخ‌های سوء قصد در حادثه تروریستی در مرز ریجاب در شهرستان دالاهو مشخص شده و آقایان می‌گویند که عوامل این حادثه تروریستی به یکی از کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح آخرین جزئیات مربوط به دستگیری و شناسایی عوامل سوء قصد به جان او و برخی مدیران کرمانشاه در مرز ریجاب، گفت: در حال حاضر تنها موضوع سرنخ‌ها را مطرح می‌کنند و هیچ اطلاعی نداده‌اند. خواسته بنده و مردم این است که اطلاعات دقیق داده شود و تا زمانی که این اطلاعات به صورت مستند ارائه داده نشده است پیگیری‌ها به صورت مداوم صورت گیرد، چون در غیر این صورت خون شهدا پایمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید عوامل این سوء قصد در حادثه تروریستی شناسایی شوند وگرنه خون شهدا پایمال می‌شود. البته آن‌ها ادعا کرده‌اند که عوامل این حادثه تروریستی به داخل یکی از کشورهای همسایه فرار کرده‌اند. ایران به راحتی می‌تواند این عوامل را مورد پیگرد قرار دهد.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو معتقد است: مسئولان در منطقه امنیتی دالاهو به وظیفه امنیتی‌شان عمل نکرده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد وزیری که در سفر اخیر هیات دولت، در منطقه دالاهو حضور یافت، افزود: مقایسه این وضعیت با زمانی که شهید چمران در اوج بحران پاوه در این منطقه حضور پیدا کرد و تا آخر ایستاد، نشان می‌هد که برخی افراد تنها برای امنیت خود احساس نگرانی می‌کنند و حتی حاضر به برگزاری جلسه در 150 کیلومتری محل حادثه نیستند. آن‌ها حتی برای همدری با بازماندگان شهدای حادثه تروریستی اخیر به خانه شهدا نرفتند و حتی جلسه‌ای راجع به این قضیه برگزار نکردند. البته از وزیر مربوطه در این رابطه سوالی را در مجلس مطرح و در کمیسیون امنیت نیز طرح خواهم کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان