عراق گورستان «داعش» خواهد شد

Maleki10نخست وزیر عراق در سخنرانی هفتگی خود اعلام کرد که روزهای آینده ثابت خواهد کرد که عراق گورستان گروهک داعش خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از فارس، نوری المالکی چهارشنبه در سخنان هفتگی خود اعلام کرد که گروهک تکفیری داعش پس از دیدن جدیت عراق در مبارزه با تروریسم، فرار از موصل را آغاز کرده است.

السومریه نیوز به نقل از مالکی افزود: روزهای آینده ثابت خواهد کرد که عراق گورستان داعش خواهد شد... اعضای این گروهک فرار از موصل و بسیاری از مناطق عراق را آغاز کرده‌اند زیرا جدیت و اراده و قدرت عراق در پاک کردن این خاک از پلیدی آنان را دیدند.

نخست‌وزیر عراق بر موضوع مبارزه با تروریسم تأکید کرد و خطر گروهک داعش را «چالشی برای همه دنیا و نه فقط عراق» دانست و خطاب به کشورهای جهان گفت: اگر قصد دارید جنگ جهانی را علیه تروریسم آغاز کنید، خواستگاه آن عراق است.

وی افزود: خطر داعش تهدیدی جهانی است که فقط مخصوص عراق نیست، بلکه اروپا نیز سخن گفتن از آن را آغاز کرده است و چه بسا روزی که خواهند دید این جانیان در خیابان‌هایشان می‌کشند و دست به انفجار می‌زنند.

مالکی با بیان اینکه همه جهان باید برای از بین بردن همه احتمالات (درباره تروریسم) متحد شود و به دور از محاسبات منطقه‌ای و بین المللی باشد، تصریح کرد که عراق با موج تازه‌ای از تروریسم روبه‌روست و نقش بین‌المللی و منطقه‌ای خود را بازپس گرفته است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان