ضرورت هوشیاری مسئولان در مقابل نیرنگ‌های منافقین

Hoseinkamyab

فرزند شهید کامیاب گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب منافقین نیرنگ‌های بسیار زیادی دارند و مردم و مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند تا با شناخت این نشانه‌ها کمترین آسیب را ببینیم.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، سید حسین کامیاب، فرزند شهید کامیاب در گفتگو با خبرنگار حیات مشهد مقدس اظهار کرد: از صدر اسلام به موضوع منافقین اشاره شده است تا حدی که سوره‌ای به این منظور نازل شده است.

وی با اشاره به حذف فیزیکی افراد توسط منافقین گفت: در اوایل انقلاب و حتی درحال حاضر نیز گروهک‌های تروریستی و منافقین برای حذف مخالفان خود از این راه استفاده می‌کنند و با این اقدامات خاطرات تلخ تاریخی را برای افراد و حزب‌های سیاسی ایران رقم زده و می‌زنند.

کامیاب به بیانات مقام معظم رهبری در سال ۷۷ و در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: مردم ایران زخم خورده‌ تروریست هستند و شهیدان ما نیز قربانی تروریسم دولتی شدند چرا که همزمان با تشکیل دولت اسرائیل تروریسم سازمان یافته‌ی دولتی نیز فعال شد.

فرزند شهید کامیاب ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب منافقین نیرنگ‌های بسیار زیادی دارند و مردم و مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند تا با شناخت این نشانه‌ها کمترین آسیب را ببینیم.

وی با بیان اینکه شهید کامیاب در سطح کشور فعال و شناخته شده بودند، گفت: ایشان در شهرهایی مانند بندرعباس، بوشهر، گلستان، مازندران، کرمان و... اقدامات خوبی را انجام دادند؛ افرادی که پدرم را می‌شناختند از ایشان با عنوان روحانیِ شاداب، جوان، با ذوق، با بصریت و فردی خلاق و هوشمند یاد می‌کنند.

کامیاب به آزادسازی منافقین بعد از انقلاب اشاره و تصریح کرد: بعد از سرنگونی رژیم ستمشاهی زندانیان سیاسی آزاد شدند که وابستگان گروهک منافقین و مجاهدین خلق نیز در بین آنان بوده و بعد از آزادی فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز کردند.

فرزند شهید کامیاب یادآور شد: زمانی که منافقین با تمام راهکارها به نتیجه نرسیدند به فعالیت نظامی روی آورده و افرادی مانند پدرم را که نقش تأثیرگذاری برای نظام داشتند؛ به شهادت رساندند.

وی منافقین را دارای چهره‌هایی دوگانه دانست و افزود: متاسفانه در برهه‌ای از زمان این افراد توانستند حتی به بدنه نظام نیز ورود پیدا کنند. وی با یادآوری یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: پدر من و شخصیت‌های بزرگ بسیاری، در 8مرداد1360 در دفتر حزب جمهوری ترور شدند؛ که همگی از ذخایر انقلاب بودند.

کامیاب با بیان اینکه پدرم همیشه هوشیار و گوش به فرمان رهبری بودند، عنوان کرد: مردم نیز باید اینگونه باشند؛ طبق فرموده امام خمینی(ره) زمانی که دشمنان از ما تعریف کنند مشخص می شود که ما مشکل داریم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان