ضارب تحت تأثیر تفکرات تکفیری بوده است

469404 335

معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: در جریان حادثه امروز حرم مطهر رضوی، ضارب تحت تاثیر تفکرات استکبار جهانی و تکفیری بوده است.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از شهرآرانیوز، محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد اظهار کرد: عصر امروز فردی که تحت تاثیر تفکرات استکبار جهانی و تکفیری بوده، با حضور در حرم مطهر رضوی به سه نفر از روحانیون جهادی در عرصه فرهنگی شهر مشهد حمله می کند و توسط چاقو این سه نفر را مورد حمله قرار می دهد که یک نفر از این عزیزان به درجه رفیع شهادت می‌رسد و دو نفر دیگر مصدوم شده و توسط عوامل مربوطه به بیمارستان جهت درمان منتقل می شوند. فرد ضارب نیز توسط زائران و ماموران حاضر در صحنه دستگیر می‌شود و تحویل مقامات امنیتی می‌شود.

 

وی افزود: تحقیقات تحقیقات تکمیلی توسط مقامات امنیتی در حال بررسی است و پس از بررسی ابعاد آن توسط مقامات امنیتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. این اقدام بسیار ناگوار و اهانت به ساحت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را محکوم می‌کنیم و به خانواده این عزیزان و همه مردم مشهد تسلیت عرض می‌کنیم. قطعاً تمام حوزه های ماموریتی مربوطه در راستای کشف این اقدام فعال هستند که با عامل یا عوامل مربوطه برخورد مناسب انجام می شود.

 

فرماندار مشهد در پاسخ به این که آیا ارتباطی بین این حادثه و حادثه ۲ روز پیش که منجر به شهادت ۲ طلبه در گنبد کاووس وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز ارتباطی بین این دو حادثه کشف نشده است. ضمن این که هنوز مشخص نیست گروه یا عوامل خاصی پشت صحنه این جریان هستند. ابعاد آن در حال بررسی است و پس از جمع بندی مقامات امنیتی اطلاع رسانی خواهد شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان