صهیونیسم و تروریسم اساسی‌ترین مشکلات جهان اسلام هستند

Rohaniooqloo

رئیس جمهور ایران با اشاره به ضرورت تقویت، توسعه و تحکیم همه جانبه روابط و همکاری های ایران و ترکیه بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دوکشور و فرصت پسا تحریم در راستای ارتقاء سطح مناسبات تهران - آنکارا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در دیدار احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه در آنکارا، با تقدیر از تلاش مسئولان ترکیه در برگزاری سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اظهار امیدواری کرد که در دوران ریاست ترکیه بر این اجلاس، شاهد گسترش همکاری ها و وحدت و انسجام کشورهای اسلامی باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه "سازمان همکاری کشورهای اسلامی می تواند مرکز امیدی برای مسلمانان باشد اما متاسفانه تاکنون نتوانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند"، افزود: باید همه دست به دست بدهیم تا از این نهاد بین المللی به نفع تقویت یکپارچگی و انسجام جهان اسلام استفاده کنیم.

روحانی صهیونیسم و تروریسم را مشکلات اساسی منطقه و جهان اسلام برشمرد و تاکید کرد: تردیدی در شکست خوردن تروریسم وجود ندارد و باید همه کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران و ترکیه برای حل و فصل مشکلات و اختلافات در جهان اسلام تلاش کرده و در برابر اسلام هراسی و توطئه‌هایی که علیه اسلام و مسلمانان شکل گرفته ایستادگی و به رسالت خود عمل کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: مشکلات جهان اسلام باید توسط کشورهای اسلامی و بدون دخالت بیگانگان حل و فصل شود.

نخست وزیر ترکیه تروریسم را معضل و تهدیدی برای همه کشورهای منطقه وجهان دانست و گفت: امروز داعش تهدیدی مشترک برای همه کشورهای منطقه است و باید همه در کنار هم با آن مبارزه کنند که در این راستا ترکیه آماده هرگونه همکاری با جمهوری اسلامی ایران است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان