شکست ائتلاف آمریکایی حامی تروریست‌ها در سوریه واقعیتی انکارناپذیر است

Putinrahbar

ترکیب خیلی خوب و ایستادگی مشترک تهران و مسکو در مقابل فتنه و فساد تروریست‌ها در سوریه، پرمعنا است و روسیه را در مسائل منطقه‌ی غرب آسیا تأثیرگذار کرده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور روسیه با استقبال از پیشنهاد ولادیمیر پوتین برای گسترش همکاری‌ها تأکید کردند: شکست ائتلاف آمریکایی حامی تروریست‌ها در سوریه واقعیتی انکارناپذیر است اما آن‌ها همچنان مشغول طراحی و توطئه هستند، بنابراین حل کامل مسئله‌ی سوریه نیازمند تداوم همکاری‌های مستحکم است.

رهبر انقلاب اسلامی به تجربه‌ی خیلی خوب همکاری دو کشور در موضوع سوریه اشاره کردند و افزودند: نتایج این همکاری نشان داد تهران و مسکو می‌توانند در میدان‌های دشوار، اهداف مشترک را محقق کنند. باید از تجربیات مفید سال‌های اخیر در مسائل منطقه‌ای و روابط دوجانبه، برای تحکیم و توسعه‌ی روابط بهره جست.

ایشان خاطرنشان کردند: شکست ائتلاف آمریکایی حامی تروریست‌ها در سوریه واقعیتی انکارناپذیر است اما آن‌ها همچنان مشغول طراحی و توطئه هستند، بنابراین حل کامل مسئله‌ی سوریه نیازمند تداوم همکاری‌های مستحکم است.

رهبر انقلاب اسلامی، ایستادگی مشترک ایران و روسیه در مقابل تروریست‌های تکفیریِ مورد حمایت چند کشور خارجی را دارای نتایج مهم برشمردند و افزودند: ترکیب خیلی خوب و ایستادگی مشترک تهران و مسکو در مقابل فتنه و فساد تروریست‌ها در سوریه، پرمعنا است و روسیه را در مسائل منطقه‌ی غرب آسیا تأثیرگذار کرده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مردم سوریه را تصمیم‌گیر نهایی مسائل آن کشور خواندند و افزودند: همان‌طور که شما گفتید باید همه‌ی مسائل و راه‌حل‌ها درباره‌ی حکومت سوریه از درون این کشور بجوشد، و دولت سوریه برای اجرای هیچ  طرحی تحت فشار قرار نگیرد و هرچه ممکن است طرح‌ها جامع‌الاطراف باشد.

رهبر انقلاب اسلامی، سخنان رئیس‌جمهور روسیه در این دیدار را درباره‌ی برجام و ضرورت رعایت معاهده‌های چندجانبه، خوب دانستند و افزودند: آمریکایی‌ها متأسفانه به یاغی‌گری خود ادامه می‌دهند که باید با تکیه بر عقل و استفاده از راه‌های صحیح با آن‌ها برخورد شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأیید مواضع آقای پوتین درباره‌ی حل مشترک مسائل منطقه‌ای بدون طرف‌های خارجی خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها درصدند که در همه‌ی مسائل منطقه و جهان دخالت کنند و برای این کار، بر روی مسئولان ضعیف برخی کشورها، حساب باز کرده‌اند.

ایشان، دخالت‌های خونین سعودی‌ها در برخی کشورها از جمله جنایات روزانه‌ی این کشور در یمن را زمینه‌ساز گرفتار شدن عربستان در مخمصه‌های عمیق خواندند و افزودند: آن‌ها حتی نمی‌گذارند به مردم مظلوم یمن که گرفتار بیماری‌های واگیر و کُشنده شده‌اند، دارو و کمک برسد.

رهبر انقلاب اسلامی، همکاری برای مقابله‌ی مشترک با تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران و روسیه را مفید خواندند و افزودند: بدون توجه به تبلیغات منفی دشمنان برای تضعیف روابط کشورها، می‌توانیم تحریم‌های آمریکایی‌ها را با روش‌هایی از جمله حذف دلار و جایگزین کردن پول ملی در معاملات اقتصادیِ دو یا چندجانبه، بی‌اثر و آمریکا را منزوی کنیم.

ایشان، آقای پوتین را دارای شخصیتی قوی و اهل تصمیم و عمل خواندند و افزودند: به همین علت می‌توان با روسیه به‌عنوان یک قدرت بزرگ درباره‌ی کارهای بزرگ و نیازمند عزم و تلاش، صحبت و همکاریِ منطقی کرد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان