شهید هاشمی‌نژاد چهره پلید منافقین را نمایان کرد

Saeediآیت‌الله سعیدی در مراسم بزرگداشت شهادت شهید عبدالکریم ‌هاشمی‌نژاد گفت: شهید هاشمی‌نژاد قبل از انقلاب و در زندان رژیم سابق تلاش بسیاری کرد تا جوانانی که در چنگال گروهک مجاهدین خلق گرفتار شده بودند را نجات دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) سی‌وچهارمین سالگرد شهادت شهید سید‌ عبدالکریم‌هاشمی‌نژاد به دست گروهک تروریستی منافقین، در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس برگزار شد. در این مراسم که با حضور خانواده محترم شهید هاشمی‌نژاد، روحانیون، امام جمعه شهر مشهد مقدس، مقامات و زوار حرم مطهر رضوی برگزار شد، پس از قرائت قرآن و مداحی مداحان اهل‌بیت(علیهم السلام) حضرت آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم به سخنرانی پرداخت.

ایشان در ابتدا با تبریک اعیاد قربان و غدیر و روز میلاد با سعادت حضرت امام هادی(ع) و تسلیت به رهبر انقلاب و مردم و بازماندگان فاجعه منا، دولت عربستان را در به بار نشستن این فاجعه مقصر دانستند و بی‌کفایتی سران آل‌سعود و شاهزاده سعودی را از عوامل اصلی این رخداد بیان کرد.

وی در ادامه با ذکر برخی از خصایل شهید ها‌شمی‌نژاد او را مصاداق آیه شریه «الذين يبلغون رسالات الله ويخشونه ولا يخشون أحدا إلا الله(39احزاب)» دانست که در راه ابلاغ رسالت الهی تنها از خداوند ترس دارند و از او به عنوان عالم عامل و شهیدی که با تهذیب نفس پا در راه شهادت گذاشته بود، یاد کرد. وی شهید ها‌شمی‌‌نژاد را که یار انقلابی مقام‌معظم رهبری بود را واجد مقام اجتهاد ذکر کرد.

ایشان شهید ها‌شمی‌نژاد را دارای آثار مکتوب بسیار و وزین دانست که آثارش بین مردم کاملا آشنا بود. او شهید هاشمی نژاد را فردی دارای شخصیت اجتماعی و جامع‌الاطراف معرفی کرد. امام جمعه قم در ادامه به جوان‌گرایی و قدرت کار تشکیلاتی همراه با سوز و عشق انقلابی برای تبلیغ دین اشاره کرد و گفت: از جمله کارهای ارزشمند این شهید بزرگوار، تاسیس «كانون بحث و انتقاد ديني‌« قبل از انقلاب و فعالیت در حزب جمهوری اسلامی در بعد از انقلاب بود.

امام جمعه قم در ادامه افزود: شهید هاشمی‌نژاد قبل از انقلاب و در زندان رژیم سابق تلاش بسیاری کرد تا جوانانی که در چنگال گروهک مجاهدین خلق گرفتار شده بودند را نجات دهد و در این راه علیه این گروه دست به افشاگری زد و پرده از چهره پلید نفاق ایشان برداشت که منافقین با داشتن کینه دیرینه از این شهید او را در مهر ماه ‌1360 به شهادت رساند. گرچه دشمنان از شهادت ایشان به دنبال ضربه زدن به نظام و اسلام بودند اما با ترور شخصیت‌هایی مانند شهید هاشمی‌نژاد عزم و اراده مردم را تقویت کردند.

وی بیان داشت: شهادت امثال هاشمی‌نژادها و مطهری‌ها و دیگر شهدای معزز ترور را مانع از آن نخواهد بود که مردم دست از انقلابی که ریشه در خون پاک حضرت‌اباعبدالله الحسین(علیه السلام) دارد بردارند.

امام جمعه شهر قم با خاتمه با ذکر بخشی از مصایب اهل‌بیت به سخنرانی خود خاتمه داد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان