شهید دستغیب در اخلاص عمل سرآمد دوران بود

14000809000915 Test PhotoN

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اخلاص عمل شهید محراب گفت: به واسطه خدماتی که شهید دستغیب در جامعه ارائه کرده بود هیچ جایگاهی به غیر از شهادت برای این عالم نمی توان متصور شد.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، امروز در آئین چهلمین سالگرد شهادت شهید دستغیب بیان کرد: همانگونه که امام راحل در خصوص شهید دستغیب فرموده‌اند شهید دستغیب عالمی عامل بود و مقامی که او به دست آورد مقام شهادتی است که آرزوی هر مجاهد درگاه خداوند است.

 

وی افزود: نظام ارزشی دین مبین اسلام مقام علم را از مقام شهادت والاتر قرار داده و بر این اساس و بنا به فرموده پیامبر مکرم اسلام در روز قیامت خداوند تمام انسان‌ها را در یک جا جمع کرده و پس از محاسبه اعمال، خون شهید را با مرکبی که عالم بر کاغذ آورده می‌نویسد.

 

امام جمعه شیراز تاکید کرد: کدامین علم از خون شهید والاتر است؟ با توجه به اینکه علوم زیادی در جهان هستی وجود داشته و تمام دانش‌ها و تعالیم برای انسان ارزشمند است با این حال علم اگر می‌خواهد از خون شهید والاتر باشد باید این ویژگی قرآنی که خداترسی است را داشته باشد.

 

وی افزود: نشانه دانشمند بودن از خداترسی است و اگر کسی مدعی دانشمند بودن است اما از خداوند ترسی ندارد باید در ادعای وی تردید نمود این در حالی است که بسیاری از شاخص‌های که در نظام جمهوری اسلامی مورد استفاده می‌شود بر طبق تعالیم قرآن نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: کسانی به مسند مدیریت در جامعه اسلامی نشسته بودند که حقشان نبود این در حالی است که نباید فراموش کرد که تراوشات ذهنی افراد اروپایی نمی‌تواند مسیر جامعه اسلامی را به سمت تعالی هدایت کند بلکه بهترین مسیر و هدف آن هدفی است که در قرآن توصیه شده است.

 

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: به واسطه خدماتی که شهید دستغیب در جامعه ارائه کرده هیچ تصوری به جز شهادت برای این عالم عامل نمی‌توان متصور شد.

 

این مسئول در خصوص عالم و ویژگی‌های این شخص بیان کرد: عالم کسی است که حرف و عملش در جامعه اسلامی یکسان باشد و شهید دستغیب از جمله چنین عالمانی بود که در زندگی همان گونه عمل می‌کرد که در منبرها بیان می‌نمود.

 

امام جمعه شیراز گفت: شهید دستغیب ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و این شهید محراب به واسطه نفس گرمی که داشت مبلغی عالم و دانشمندی بنام بود.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان