شهادت «فاطمه طالقانی» مصداق بارز تلاش منافقین برای نابودی ایران است

Taleghanifatemeh

مادر شهیده فاطمه طالقانی گفت: 22 تیر چهلمین سالگرد تولد فاطمه بود که شهادت او مصداق بارز تلاش منافقین برای نابودی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، زهرا عطارزاده در یادواره شهدای ترور در حسینیه عاشقان ثارلله بندرماهشهر اظهار داشت: امروزه همه دشمنان اسلام دست به دست یکدیگر داده‌اند که ایران اسلامی را تکه تکه کرده و تنها اسلام باقی مانده در جهان را نابود کنند.

وی افزود: امروز چهلمین سالگرد تولد فاطمه است که شهادت آن مصداق بارز تلاش منافقین برای نابودی ایران است، فاطمه در 23 تیر سال 1357 به دنیا آمد و هم اکنون سالکرد آن در مجلسی نورانی و مقدس برگزار می‌شود و این بزرگترین اتفاقی است که می‌تواند تجلی عظمت خداوند باشد.

مادر شهیده فاطمه طالقانی بیان کرد: در سال 58 با توجه به نیاز بندرماهشهر به نیرو انقلابی در آموزش و پرورش به این شهرستان منتقل شده و در اداره آموزش و پرورش شهرستان ساکن شدیم البته در پایان سال تحصیلی 58 به اصفهان برگشته و دوباره در ابتدای سال تحصیلی 59 به ماهشهر برگشتیم.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی در سال 1359 گفت: چون در سال 59 جنگ آغاز شده بود و رزمندگانی که از استان‌های دیگر آمده بودند در مدارس اسکان داد می‌شدند ما به ترانزیتی منتقل شده و در سمت فرهنگی پشتیبانی با پخش سرودهای حماسی و کتاب‌ها بین رزمندگان آن‌ها را مشتاق و امید را در دل آن‌ها ایجاد می‌کردیم.

عطارزاده عنوان کرد: فاطمه جمعه به دنیا آمد و نخستین چیزی که به مذاقش نشست تربت اباعبدلله الحسین(ع) بود البته پدرش هر جمعه او را غسل جمعه داده و با لباس سفید به نماز جمعه می‌برد؛ فاطمه با اینکه 3 سال سن داشت اما نبوغ و هوش بالایی داشت و شعارهای کوتاه انقلابی را با زبان شیرین کودکی تکرار می‌کرد.

وی ادامه داد: 7 تیر سال 1360 منافقین با منفجر کردن حزب جمهوری و اعلام عزای عمومی توسط امام راحل تصمیم گرفتیم که روز بعد آن یعنی 8 تیر راهپیمایی و مراسمی برای محکوم کردن این اقدام تروریستی بگیریم، مراسم در ماهشهر قدیم بود و ما پیاده از ناحیه صنعتی به ماهشهر قدیم آمدیم.

مادر شهیده فاطمه طالقانی در پایان خاطرنشان کرد: فاطمه در آن شب با بسم الله الرحمن الرحیم خوابید و وقتی ما برای نماز صبح از خانه خارج شدیم منافقین با وارد شدن و ریختن بنزین در ترانزیت آن را به آتش کشیده و فاطمه در میان شعله‌های آتش سوخت؛ وقتی از دور صحنه سوختن ترانزیت را دیدم صحنه سوزانده شدن خیمه‌های امام حسین(ع) در عصر عاشورا برای من تداعی شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان