سوء قصد به جان نماینده اسلام‌آباد غرب حساب‌شده بود

Boroojerdi

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد حادثه سوء قصد به جان نماینده اسلام‌آباد غرب کار عوامل گروهک‌های ضدانقلاب خارجی است که به داخل نفوذ کرده و این اقدام حساب شده را انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، علاءالدین بروجردی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: طی تماسی که با آقای فلاحت پیشه داشتم متوجه شدیم خوشبختانه حال عمومی ایشان مساعد است و جراحت سطحی دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه دو تن از سرنشینان خودروی حامل نماینده اسلام‌آباد غرب  یعنی راننده و یکی از مسئولان دامپزشکی این شهرستان به شهادت رسیدند و فرماندار دالاهو نیز که زخمی شده بود هم اکنون تحت درمان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: طبق اطلاعات به دست آمده، شخص آقای فلاحت‌پیشه یکی از اهداف تروریست‌ها بوده که البته جان سالم به در برده است.

وی افزود: ظاهرا تروریست ها خودروی نماینده اسلام آباد غرب را تحت نظر داشته و آن را مورد هدف قرار داده اند اما بعد از اینکه متوجه شدند آقای فلاحت پیشه در خودروی دیگری است آن را نیز مورد اصابت رگبار مسلسل های خود قرار دادند.

بروجردی اظهار داشت: بنده از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خدمت خانواده بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم با اقدام سریع نیروهای امنیتی به خصوص مسئولان وزارت کشور که مسئولیت امنیت کشور را برعهده دارند، عوامل جنایتکار این فاجعه دستگیر شوند و به سزای عمل خود برسند.

وی  با اشاره به فعال شدن مجدد عوامل ضدانقلاب برون مرزی در داخل کشور، گفت: اخیرا نیروهای ضدانقلاب درگیری هایی نیز با نیروهای سپاه داشته اند که به نظر می رسد حادثه ترور نماینده مجلس نیز کار عوامل گروهک های ضدانقلاب خارجی است که به داخل نفوذ کرده و این ترور حساب شده را انجام داده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عوامل تروریستی هم اکنون تحت تعقیب نیروهای سپاه پاسداران هستند، خاطرنشان کرد: امنیت در نقاط مرزی بالاست اما تحرکات اخیر گروهک های ضدانقلاب که تعداد قابل توجهی از آنها به دست نیروهای سپاه به هلاکت رسیده اند، پدیده جدیدی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و از وجود تروریست ها پاک شود.

بروجردی در پایان از احتمال سفرش به کرمانشاه برای بررسی میدانی حادثه سوء قصد به نماینده اسلام‌آباد غرب خبر داد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو - استان کرمانشاه -  و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان