رژیم صهیونیستی بیشترین نفع را از ترور سردار سلیمانی برده است

1374267

باید نشست‌های مسیحی با حضور منتقدان صهیونیسم برگزار کنیم، همان کاری که آنها علیه ایران انجام دادند و نهایتاً سردار سلیمانی را ترور کردند.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری حوزه، دکتر منتظمی در نشستی که با موضوع «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای آمریکا و اروپا» در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، گفت: امروز شاهد گروهی به نام داعش هستیم که به وسیله صهیونیسم جهانی ایجاد شده است.

 

دیپلمات سابق ایران در فرانسه، با اشاره به شکل‌گیری یهود و اسرائیل در قرن‌های گذشته، افزود: الان شاهد شبکه بسیار پیچیده یهود در جهان هستیم و همین امر توانسته مشکلات جدی حتی برای ایران و جهان ایجاد کند.

 

وی با بیان این که نقش موساد در حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر امر مشخص و ثابت شده است و اگر فقط مردم آمریکا متوجه این قضیه شوند، اسرائیل را از زمین محو خواهند کرد، گفت: همه دیدند که در این حرکت تروریستی موساد، چندین هزار نفر را کشته شده و آواره کرده است.

 

این دیپلمات سابق، بیان داشت: امروز شاهد هستیم ایران تنها کشوری است با اسرائیل و این شبکه مخوف و پیچیده مبارزه می‌کند و تا کنون هم هزینه‌های زیادی داده است.

 

منتظمی گفت: شکست اسرائیل از طریق برنامه‌ریزی و نرم افزاری منظم مُیسر است و در این راه هم باید نیروهای انقلابی پیش قدم باشند.

 

دیپلمات سابق ایران در فرانسه، با بیان این که طرح‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد، با هدف ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: وقتی اینها این همه حوادث در دنیا راه می‌اندازند و به راحتی برای رسیدن به اهداف خود انسان‌ها را می‌کشند، قطعاً برنامه‌های خطرناک‌تری برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران دارند.

 

وی افزود: امروز دنیا به صهیونیسم و ضد آن تقسیم شده و جریان صهیونیسم به شدت در آمریکا و جهان در حال توسعه است و ما هم به عنوان جریان ضد صهیونیسم باید مانند آنها برنامه‌ریزی کنیم و به مقابله با آنها بپردازیم.

 

دیپلمات سابق ایران در فرانسه افزود: کشور در شرایط مخاطره آمیزی قرار گرفته است و ما برای رفع خطر از ایران، باید روی جریان مسیحیت منتقد صهیونیسم، برنامه‌ریزی و گفت و گوی دینی به راه اندازیم تا این گروه‌ها بتوانند به عنوان گروه جریان ساز علیه صهیونیسم مبارزه و پیش بروند.

 

منتظمی گفت: ما باید نشست‌های مسیحی با حضور منتقدان رژیم صهیونیستی برگزار کنیم، همان کاری که آنها علیه ایران انجام دادند و نهایتاً سردار سلیمانی را ترور کردند. باید بدانیم پشت این ترور شبکه بزرگ جهانی قرار داشته و دارد.

 

دیپلمات سابق ایران در فرانسه، گفت: ما برای مقابله چند کار می‌توانیم انجام دهیم که از جمله راه اندازی جلسات گفتمان اسلام و مسیحیت همراه با جریان سازی و دعوت از رهبران ضد صهیونیسم و در ادامه حمایت از آزادی خواهانی که علیه صهیونیسم فعالیت می‌کنند.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان