دستگیری عوامل موساد در داخل کشور

سال 1401
22101101000469_org
تاریخ: 1401/10/01

وزیر اطلاعات از دستگیری عوامل موساد در داخل کشور خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمام عج در وزارت اطلاعات به برکت نام مبارک حضرت زهرا (س) موفق به دستگیری ۴ تیم عملیاتی موساد شدند که نقش اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی در این زمینه نقش بسزایی بود.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب اول دی ماه در سفر به ارومیه با بیان اینکه این تیم های تروریستی اهداف شومی در جهت ترور و انفجار در اقصی نقاط کشور داشتند افزود: یکی از هدایتگران این تیم در یکی از کشورهای اروپایی مستقر است که با تکمیل مستندات آن مورد را نیز علنی خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که دشمنان انقلاب همواره تلاش کرده اند مردم  آذربایجان غربی و قومیت های مختلف را از نظام اسلامی جدا کنند گفت: مجاهدت و بصیرت مردم این استان از قومیت های مختلف همیشه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است. 

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: ملت غیور و ولایتمدار آذربایجان غربی از هر قوم و مذهبی همواره با بصیرت خود در مقابل بدخواهان این نظام الهی ایستاده اند. 

وی با اشاره به فتنه اخیر بدخواهان نظام اسلامی در مناطق مختلف کشور، بصیرت و هوشیاری مردم را در ناکام گذاشتن دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود تاثیرگذار دانست و گفت: با هوشیاری نیروهای انقلابی، امنیتی و انتظامی  شاهد بازگشت امنیت به استانهای مختلف کشور هستیم. 

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد سو استفاده و بزرگنمایی آسیب های اجتماعی هستند تصریح کرد: جامعه روحانیت باید با حضور موثر، نقش بی بدیل خود را در درمان برخی از آسیب های اجتماعی ایفا کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین خطیب هم افزایی و تعامل و تجمیع توانمندی ها و فرصت ها را راهکار مهم برای برون رفت از مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور دانست و گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت ا... رئیسی در برنامه هفتم توسعه تصمیم جدی برای اولویت بخشی به این برنامه ها را خواهد داشت. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار خدمت صادقانه برای مسئولان را توفیق الهی در مسئولیت های مختلف دانست و گفت: همان گونه که قرآن کریم بر اقامه نماز شب بر پیامبر گرامی اسلام جهت افرایش معنویت تاکید می کند مسئولان نظام اسلامی نیز با تاسی از این آیه قرآن کریم باید بر ارتقا معنویت در ابعاد مختلف شخصی و اجتماعی همت گمارند.

 

شهر
ارومیه
تاریخ واقعه
1401/10/01
گروهک تروریستی
تروریسم دولتی اسرائیل
دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان