رمز محبوبیت شهید سلیمانی جهاد وی علیه تروریسم بود

156935646

حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با ایراد سخنانی در جمع اساتید و دانشجویان بنیاد مطالعات استراتژیک و بین‌المللی مادرید، گفت که رمز محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نزد ایرانیان، جهاد وی علیه تروریسم است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، حسن قشقاوی در سخنان روز دوشنبه خود ضمن تبیین آخرین تحولات مرتبط با توافق هسته‌ای برجام، بر ضرورت اتخاذ سیاست‌های مستقل اتحادیه اروپا در قبال زیاده‌خواهی‌های آمریکا تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به تلاش دولتمردان آمریکایی برای اختلاف‌افکنی میان مردم ایران، اظهار کرد: آیین باشکوه تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی و مشارکت گسترده مردم ایران از اقشار مختلف در این آیین، شکست برنامه‌های دونالد ترامپ در قبال ایران را آشکار ساخت.

سفیر ایران رمز موفقیت و محبوبیت بالای شهید سلیمانی نزد ایرانیان را در جهاد وی علیه تروریسم و مبارزه با گروه تروریستی‌تکفیری داعش دانست.

در ادامه این نشست، به پرسش‌های حاضران در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با مسائل مهم منطقه خاورمیانه و مواضع جمهوری اسلامی ایران در این خصوص و همچنین روابط ایران با کشورهای همسایه پاسخ داده شد.

بنیاد مطالعات استراتژیک و بین‌المللی مادرید یک نهاد دولتی است که به ترویج فرهنگ امنیتی و دفاعی می‌پردازد و دانشجویان را برای رویارویی با چالش‌های ژئواستراتژیک، ژئوپلتیک و دیپلماتیک در دفاع از امنیت بین‌المللی، اطلاعاتی، امنیت سایبری و ضدتروریستی آموزش می‌دهد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان