رد پای منافقین در هر جنایت و خیانتی دیده می‌شود

Mohammad Javad Hasheminejad Namaz Jome

دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) گفت: ترور افراد ملت ایران، نشان از مبارزه عیان و رسمی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران است که با برنامه ریزی کامل آنان انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: اگر حمایت قدرتهای خارجی نبود، شمار کشته های ملت ایران هرگز به ۱۷ هزار شهید در کشور نمی‌رسید.

متن کامل سخنرانی ایشان بدین شرح است:

در سال 60 با حوادثی مواجه بودیم که به صورت متوالی و پشت سر هم اتفاق افتاده بود. رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با خانواده های شهدای هفتم تیر، خواستار تعیین هفته ای به عنوان افشای حقوق بشر آمریکایی شدند تا جنایات آمریکای فریبکار بیش از گذشته بر همگان آشکار شود. و این تاریخ از 7 تا 12 تیر ادامه دارد و غیر از حادثه ای که از سر تواضع به خود ایشان مرتبط بود که در روز 6 تیر60 در حادثه انفجار مسجد ابوذر در تهران به جان ایشان سوء قصد شده بود و خداوند متعال این عطیه الهی را برای تداوم انقلاب اسلامی برای ملت ایران حفظ کرد، به این حوادث اجمالا اشاره می کنم.

روز 7 تیر حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران را در تهران داشتیم که منجر به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران این شهید بزرگوار شد. 8تیر شهید کچویی از یاران انقلاب اسلامی ترور شد. 11تیر شهید محراب آیت الله صدوقی در یزد به شیوه وحشیانه انتحاری توسط منافقین ترور شد. 12تیر توسط حامیان گروهک های تروریستی و در رأس آن ها آمریکا حادثه تأسف بار سقوط هواپیمای مسافربری ما به وسیله موشک آمریکا در خلیج فارس اتفاق افتاد. این هفته، هفته حقوق بشر آمریکایی همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند نامگذاری شده. حوادث پشت سر هم، عامل آن ها هم اکثرا گروهک های تروریستی جنایتکار و در انتهای آن خود آمریکایی ها. در کشور ما متأسفانه حدود 17000 شهید ترور وجود دارد، ما در جمهوری اسلامی اگر بخواهیم جنایات دشمنان انقلاب اسلامی را لیست کنیم، شاید در رأس آن ها بتوانیم موضوع ترور و تروریسم را قرار دهیم، حادثه ای که از روز اول پیروزی انقلاب گریبان کشور ما را گرفت و تا همین چندی پیش که ترور سرهنگ خدایی را داشتیم.

اولین حادثه تروریستی در روز 22 بهمن1357 اتفاق افتاد و این رویه خشونت بار علیه ما همچنان ادامه دارد. تمام این اتفاقاتی هم که در کشور ما رخ داده هدفمند بودند. همه آن ها با آگاهی اتفاق افتاد. ما لیست شهدای بزرگ و مقامات کشور را در طول تابستان سال 60 داریم. ترور اندیشمندان کشورمان را در همان ماه های اول انقلاب اسلامی داشتیم. شهید مطهری 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسید. شهید مطهری یکی از ایدئولوگ های بزرگ انقلاب اسلامی بود. دشمن آگاهانه این ترور ها را انجام می داد. من کاملا به خاطرم هست. سن و سال زیادی نداشتم. رادیو خبر شهادت شهید مطهری را اینگونه اعلام کرد: شب گذشته آقای مرتضی مطهری نویسنده کتاب داستان راستان ترور شد. اندیشمند بزرگی که این همه آثار ژرف از خودش به جای گذاشته که مؤسسه ای که متولی این موضوع هست هنوز نتوانسته همه این آثار را جمع آوری کند. دشمن حواسش هست که در همان ماه های اول انقلاب اسلامی، او را مورد هدف قرار می دهد.

لفظ ترورهای کور درست نیست

در 30 خرداد 60 زمانی که منافقین علیه نظام اعلام جنگ مسلحانه کردند و جنایات فراوانی را متأسفانه در کشورمان ایجاد کردند، که هنوز هم ادامه دارد. ببینید سراغ چه بزرگانی رفتند. اولین هدف آن ها ترور مقام معظم رهبری بود. در روز 6 تیر، آن موقع سمت ایشان امام جمعه تهران بود. عضو شورای انقلاب بودند؛ اما دشمن آینده نگر بود. دشمن می دانست پایه ها و ریشه های اصلی نظام انقلاب اسلامی کجاست، معتمدین امام کجا هستند، کسانی که می توانند افکار امام را درست تبیین کنند، اسلام راستین را در کشور درست پیاده کنند. حواس دشمن کاملا جمع بود. این لفظ ترورهای کور که بعضا در کشور ما گفته می شود به نظر من درست نیست. حتی در کوچه و بازار هم که منافقین جمع زیادی از هموطنانمان را به شهادت رساندند، نگاه می کردند که مثلا چه کسی در مغازه اش عکس امام را گذاشته، چه کسی گرایش به انقلاب اسلامی دارد، انتخاب شده بودند. در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متأسفانه این لیست 17000 شهید تروری که وجود دارد، توسط 35 گروهک تروریستی این ها به شهادت رسیدند. در هیچ جای دنیا مشاهده نمی کنید در کشوری ظرف چند ماه بالاترین مقامات کشور به دست گروهک های تروریستی به شهادت برسند.

در تیر60 حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، رئیس دیوان عالی کشور به همراه 72 نفر از نمایندگان مجلس و وزرا. در 8شهریور، انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر. به ترتیب به همین شکل ائمه جمعه ما که در شهرها و استان ها رکن اصلی بودند، به شیوه انتحاری به شهادت رسیدند. این در هیچ جای دنیا سابقه ندارد. بررسی کنید ببینید در کشورهای اطرافمان که حوادث تروریستی را دیدند آیا این حجم از ترور برای مقامات و شخصیت های کشورشان اتفاق افتاده است یا خیر؟ استثناء دوم این است که تمام این گروهک های تروریستی که این اتفاقات را در کشور ما ایجاد کردند در آمریکا و کشورهای غربی دفتر رسمی دارند. این هم اتفاق بی سابقه و عجیب در دنیا است. همه می دانند که القاعده و داعش را چه کسی ایجاد کرد. به اقرار وزیر سابق آمریکا خانم کلینتون در یک کتابی به عنوان «گزینه های سخت» به صراحت می گوید داعش و القاعده را خود ما به وجود آوردیم. اما در هیچ جا دفتر رسمی به این ها ندادند. در هیچ جا این ها به صورت رسمی پایگاه ندادند؛ اما جنایتکارانی که در کشور ما جنایت کردند، مقامات کشور ما را به شهادت رساندند. هفده هزار نفر از شهروندان ما را به شهادت رساندند. از همان روز اول در آمریکا و کشورهای غربی دفاتر رسمی داشتند و تمامی امکانات لجستیکی، مالی و رسانه ای را در اختیار این ها قرار دادند. من از نزدیک مشاهده کردم، فرانسه یکی از پایگاه های اصلی این ها هست. منافقین در کشور فرانسه بیش از 40 سال دفتر رسمی تحت حفاظت پلیس فرانسه دارند، میتینگ هایی را برگزار می کنند که یک دولت نمی تواند برگزار کند. کاملا مشخص است که تحت حمایت و هدفمند گروهک های تروریستی جنایاتشان را در کشور ما انجام دادند.

دست گروهک های تروریستی باز است

در چند سال پیش خاطرتان هست در سالروز آغاز جنگ تحمیلی در اهواز حادثه تروریستی بزرگی اتفاق داد که جمع زیادی از مردم آنجا به شهادت رسیدند. همان شب رسانه معاند ایران اینترنشنال با سرکرده گروهک تجزیه طلب مصاحبه کرد و رسما این حادثه را به عهده گرفت. این شخص به صورت رسمی بدون هیچ پوششی در کشور دانمارک بود. خبرنگار از این فرد می پرسد در کنار نظامیانی که کشته شدند جمع زیادی از مردم عادی و بچه ها هم آنجا بودند. او می گوید چون ممکن است گلوله به افراد دیگری هم بخورد و خساراتی را به بار بیاورد ولی هدف ما اصلی تر بود و ما به هدفمان رسیدیم. در انجام ترور دست آن ها باز است. در انجام هر کار غیر عادی که به صورت علنی برای سرویس های امنیتی کشورهای مختلف ممنوع است، دست گروهک هایی که علیه ایران اقدام می کنند باز است.

آمریکا در سال 1997 به صورت صوری و کاملا تشریفاتی تصمیم گرفتند که منافقین را در لیست گروهک های تروریستی بیاورند. گزارش مفصلی را هم وزارت امور خارجه آمریکا از عوامل این گروهک و اقداماتی که انجام داده، خط فکری آن ها و میزان پذیرش آن ها توسط مردم ایران منتشر کرد. در این گزارش به صراحت آمده سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به شدت مورد نفرت مردم ایران است. به دلیل جنایاتی که در ایران کرده و از همه مهمتر به دلیل خیانتی که در زمان جنگ ایران و عراق کرد و در کنار صدام قرار گرفت و علیه سربازان ایران اسلحه کشید. به صراحت اعلام می کند که منافقین هزاران هزار نفر از شهروندان بی گناه و مسئولین و شخصیت های مهم در ایران را ترور کرده است. حتی در گزارش اسم هم می آورد که منافقین رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و... را ترور کردند. اما هیچ محدودیتی را برای منافقین ایجاد نمی کنند. این باعث نمی شود که برای آنها حد و حدود بگذارند و 2 نفر از آن ها را دستگیر کنند. به اسم مبارزه با تروریسم حتی به صورت نمادین هم حاضر نیستند اقدام کنند. کاملا مشخص است که اگر در کشتار مردم ایران حمایت کشورهای قدرتمند جهان نبود این رقم به 17000  نمی رسید که متأسفانه ما امروز با آن مواجه هستیم. انقلاب اسلامی ایران پرده تزویر و دورویی سیاستمداران آمریکایی را کنار زد. امروز خود آن ها به صورت رسمی و عیان با مردم ایران دشمن هستند. این حجم از ترور و اقدامات تروریستی که در کشور داشتیم کاملا حمایت و هدایت شده و هدفمند و تحت اشراف آن ها انجام شده است.

اروپایی ها قوانین خودشان را هم زیر پا گذاشتند

تقریباً  دو سال پیش یک شهروند ایرانی را در کشور سوئد دستگیر کردند. اتهام چیست؟ این است که در برخورد با این تروریست ها در دهه شصت، در اعدام و مجازات آن ها دست داشته است. نود جلسه دادگاه برای او تشکیل دادند و شهودی را ردیف کردند. اعضاء چه کسانی هستند؟ منافقین هستند. تحت حمایت پلیس، با حمایت دولت سوئد. یک قانونی هست در سوئد که می گوید اگر کسی عضو یک گروهک تروریستی بود و اگر می خواهد از این گروه جدا شود باید 25 سال بگذرد و صلیب سرخ گارانتی کند که او دوباره به گروهک تروریستی بر نمی گردد. این قوانین خودشان را هم زیر پا گذاشتند. از اوایل سال 2003 تا 2007 اتحادیه اروپا منافقین را در لیست گروه های تروریستی گذاشته بود، بدون اینکه برای آن ها محدودیت ایجاد کند. من یک دیداری با سفیر سوئد داشتم به عنوان فرزند شهیدی که پدرش توسط منافقین به شهادت رسیده بود. گفتم این عکس من است و این هم عکس پدر من است، گفتم تو جواب بده، تو یک طرفه در کشورت دادگاهی را با حمایت دولت و پلیس سوئد ایجاد کرده ای. گروهک منافقین را هم در جلوی دادگاه به مدت 3 ماه آوردی که علیه مردم ایران شعار دهند، بدون اینکه از طرف مقابل به یک نفر اجازه دهید که بیاید آنجا و حرفش را بزند. من درخواست دارم که بیایم آنجا و حرفم را بزنم. اگر راست می گویید، اگر دادگاه بی طرف است و اگر دموکراسی در کشور شما هست. اجازه دهید در مقابل این صف اعضای منافقین که در آنجا ایجاد کردید یک نفر از ما بیاید آنجا و حرف هایش را بزند. این اجازه داده نشد. به یکی دو نفر از فرزندان شهدای ترور که در کشورهای اروپایی بودند و ما این ها را می شناختیم، پرچم ها و بنرهایی دادیم و گفتیم که در جلوی دادگاه این ها را نصب کنید. صبح روزی که این اتفاق افتاد در عرض 2 ساعت گروهک منافقین با قداره بندی و اوباش گری با چاقو تمام بنرها را پاره کردند و به مسئول نمایشگاه حمله کردند و به خبرنگاری که برای تهیه خبر به آنجا آمده بود حمله کردند. من یقین دارم منافقین با همکاری سیستم اطلاعاتی سوئد، اعضای خودش را فراخوان داده بود. فقط 4، 5 نفر از این گروه 100، 150 نفری که به آنجا حمله کردند دستگیر شدند و دو ساعت بعد آزاد شدند. بدانید در کشور سوئد قوانین برای برخی از اقدامات غیر قانونی مثل اوباشگری و عربده کشی خیلی سخت است. کسی که چاقو بکشد و به یک نمایشگاهی که مجوز رسمی از دولت آنجا گرفته که به مدت 2 روز این نمایشگاه را برگزار کند چاقو بکشند و به خبرنگار حمله کنند و فقط دستگیری دو ساعته برای آن ها اتفاق بیفتد! مثل این اتفاق در 20 سال پیش اتفاق افتاد. منافقین در یک اقدامی کاملا هماهنگ به 11 سفارتخانه ما در کشورهای اروپایی حمله کردند. فیلم این اتفاقات در اینترنت موجود است. به سفارت ما در استرالیا حمله کردند و یکی از دیپلمات های ما را با تبر مورد حمله قرار دادند و هیچ تبعاتی برای آن ها به وجود نیامد. حمله همزمان به 11 سفارتخانه در اروپا، یک اقدام صددرصد تروریستی است. این امکان ندارد بدون هماهنگی سیستم امنیتی آنجا انجام شود و امکان ندارد اگر کسی این اقدام را انجام دهد کمتر از 20 سال زندانی حکم ندهند. در آنجا فقط همان کسی که با تبر دیپلمات ما را زده بود و شانس آورد که زنده ماند فقط این شخص 50 دلار جریمه شد.

هر جا جنایت و خیانت علیه مردم ایران است رد پای منافقین را می بینیم

هر جا جنایت و خیانت علیه مردم ایران است رد پای منافقین را می بینیم. در جریان تحریم ها علیه ایران مشاهده کنید، اولین کسی که این موضوعات را مطرح کرد، همکاری های اطلاعاتی منافقین بود. منافقین با همکاری امریکایی ها دستاوردهای هسته ای ایران را به رسانه ها کشاندند. همچنان که در کنار صدام قرار گرفتند و هر کمکی که توانستند انجام دادند. هر نوع اخبار و اطلاعاتی را که صدام می خواست برای او ارائه کردند و بعد از سقوط صدام این کارها را برای آمریکا انجام می دهند. آقای سیمور هرش یکی از خبرنگاران معروف آمریکایی در مجله نیویورک تایمز در 7، 8 سال پیش اعلام کرد که 5 ترور دانشمندان هسته ای ایران در همکاری نزدیک منافقین، سازمان سیای آمریکا و موساد اسرائیل انجام شد.

منافقین ابزار اصلی آمریکا برای القائات سیاه نمایی وضعیت کشور است

این عملکرد کشورهای غربی و گروهک های جنایتکار تروریستی است. جالب اینجا است که این گروه ها به عنوان گروه های آزادی خواه، طالب دموکراسی، به عنوان کسانی که حامی ملت ایران هستند معرفی می شوند! بعد از سقوط صدام که آمریکایی ها در کشور عراق مستقر شدند، دیدند یکی از اهرم های خوبی که می توانند علیه ملت ایران استفاده کنند، منافقین هستند، چون گروهی است که هیچ حد و مرزی علیه مردم ایران در خیانت و وطن فروشی ندارد. همه مردم از همه گرایش ها و تفکرات بسیج شدند و علیه عراق دست به دست هم دادند تا بتوانند کشور خودشان را آزاد کنند. تنها گروهی که به صراحت در کنار صدام ایستاد منافقین بودند. یک ظرفیت بزرگی را برای آمریکایی ها ایجاد کرد که بتواند با توجه به تجربیاتی که این گروهک در جمع آوری اطلاعات از مردم ایران برای صدام داشت این تجربه را برای آمریکا استفاده کنند؛ لذا در مورد دستاوردهای مردم ایران، شرایط اقتصادی مردم ایران، دستاوردهای هسته ای مردم ایران، منافقین یکی از اهرم های مناسب برای آن ها قرار گرفتند. به دنبال آن تحریم هایی را برای مردم ایران به این شکل اعمال کردند. هر ساله برای این ها در کشورهای غربی شرایطی را فراهم می کنند که این ها میتینگ هایی با هزینه های بسیار بالا و با کیفیت بسیار بالا برای این ها ایجاد می کنند که این ها بتوانند هر نوع تبلیغات و شانتاژی را علیه مردم ایران انجام دهند. مهمانان ثابت و ردیف اول این ها چه کسانی هستند؟ سیاستمداران و کسانی که بیشترین دشمنی را علیه مردم ایران ابراز کردند. در میتینگ اخیر منافقین در فرانسه یکی از مهمانان ثابت آن ها و یکی از کسانی که رایزنی با او دارند آقای جان بولتون است. جان بولتون کسی است که از همان ابتدا معتقد بود که ملت ایران را باید از پای در آورد، کسی است که به حمله نظامی علیه ایران معتقد است. فرد دیگر در این مهمانی آقای مایک پمپئو فردی به شدت ضد ایرانی است. بحث جمهوری اسلامی نیست، بحث ایرانی بودن است. این‌ها ضد ایران و ایرانیت هستند. این ها پایه اصلی مهمانان منافقین هستند. آن چیزی را که امریکایی ها به عنوان آزادی های ملت ایران و دموکراسی برای ملت ایران مطرح می کنند، این منافقین هستند. کاملا مشخص است آن چه برای مردم ایران از آزادی دم می زنند، جنایتکاران و روسیاهانی مثل منافقین هستند، که این ها جز کشتار و خیانت برای مردم ایران چیز دیگری ندارند. اتفاق بد این است که چهره دشمن امروز عوض شده. اگر ما در دهه 60 جنایات منافقین را در کشورمان می دیدیم امروز این ها ابزارهای اصلی آمریکا برای القائات سیاه نمایی وضعیت کشور، تفرقه افکنی، شایعه پراکنی و سایر اقدامات این شکلی در کشور هستند.

مقام معظم رهبری فرمودند موضوع فضای مجازی مهم است

 برای این ها دو، سه سالن بزرگ ایجاد کردند که منافقین در هر شیفت حدود 500 نفر پشت کامپیوتر نشستند که تصاویرش در اینترنت موجود است. به صورت 24 ساعته در سه شیفت 8 ساعته. در هر شیف 500 نفر و جمعا 1500 نفر در پشت کامپیوتر می نشینند برای اینکه ذهن مردم ایران را مغشوش کنند. اخیرا گفته شد مردم ایران 180 برابر سایر مردم جهان معرض تهاجم و بمباران رسانه های مختلف هستند. این اقدامات را همین روسیاهان و کسانی انجام می دهند که جز خیانت و کشتار برای مردم ایران چیزی نمی خواهند. کسانی که امریکا را برای تحریم ها علیه ایران تشویق می کنند. امروز هر فردی از کودک و بزرگ و پیر و جوان در معرض همه گونه شایعات و هرگونه شانتاژ خبری هستند. بنابراین همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند موضوع فضای مجازی مهم است. موضوعی که بایستی به دقت درباره آن برنامه ریزی کنیم و توجه داشته باشیم، نسل کنونی ما از آنچه که در تاریخ کشور ما بر مردم ما گذشت باید اطلاع داشته باشند، چون آن ها مطلع نیستند و آگاهی آن موقع را ندارند، دشمن چهره عوض کرده و در شکل جدیدش این گونه ورود پیدا کرده است. ان شاء الله امیدواریم دست اندرکاران فرهنگی کشور این موضوع را به صورت جدی مدنظر قرار دهند و با برنامه ریزی همچنان که دشمنان ما برنامه دارند به صورت دقیق در این عرصه ها ورود پیدا کنند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان