دیگر گروهک‌های تروریستی و منافقین هم ضربه خواهند خورد

Karimi1

جواد کریمی‌قدوسی گفت: دیگر گروهک‌های تروریستی نیز یا توبه کنند تا نظام اسلامی در مورد آنها تصمیم بگیرد یا منتظر ضربات جمهوری اسلامی باشند.

جواد کریمی‌قدوسی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان با ارزیابی اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر گفت: بر اساس احکام اسلامی که قوانین کشور ما بر اساس آن تنظیم شده است اگر دشمن به مردم ما آسیبی وارد کند، نظام بایستی پاسخ این آسیب را بدهد و از این طریق امنیت را ارتقا بخشد. این پاسخ‌ها باید به گونه‌ای باشد که دشمن دیگر جرئت سلب امنیت را نکند. البته این رویه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نظام ما به دنبال تامین امنیت برای همه بشریت است گفت: جمهوری اسلامی این امنیت را نه تنها برای خودش بلکه برای کل بشریت می‌خواهد اما نظام لیبرال دموکراسی با ایجاد، تجهیز و حمایت از گروهک‌های مانند تندر و منافقین درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی ما بوده اما شاهد هستیم که آنها هر ضربه‌‌ای زدند متقابلا سیلی خوردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تمجید از اقدام به هنگام وزارت اطلاعات گفت: پیش از آنکه سوژه این اقدام مهم باشد پیام مهمی دارد. پیام آن به همه جریان‌های معاند و دشمنان اعم از منافقین، داعش و گروهک‌های حقیر و پستی مانند تندر این است که یا توبه کنند تا نظام اسلامی در مورد آنها تصمیم بگیرد یا اینکه تحت پوشش هر سرویس اطلاعاتی و امنیتی هم که باشند دیر یا زود همچون روح‌الله زم و ریگی در تور نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی گرفتار خواهند شد. بنده نیز به سربازان گمنام امام زمان (عج) دستمریزاد می‌گویم که توانستند چنین ضربه‌ای را به این گروهک‌ و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اروپایی و آمریکایی وارد کنند.

نماینده مشهد و کلات تاکید کرد: این اقدام پیام بین‌المللی وسیعی را ایجاد کرد و در دراز مدت و با تکرار این چنین دستگیری‌هایی سطح امنیت جمهوری اسلامی افزایش یافته و میزان تهدیدات به شدت کاهش می‌یابد. رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که در آینده دشمن حتی فکر سلب امنیت نظام اسلامی را هم نخواهد کرد.

کریمی قدوسی با اشاره به رفتار‌های دوگانه دولت‌های غربی در برابر تروریسم گفت: رفتارهای دوگانه از انسان‌های منافق‌صفت و دولت‌های منافق‌سیاست بر می‌آید. سیاست اروپایی‌ها سیاست نفاق است. این کشورها به خواست هیچ کسی احترام نمی‌گذارند جز آنچه که خود به آن معتقدند. البته این یکی از ابزارهای رسوایی آنها است. امروز جهان شاهد است که کشورهای غربی در بسیاری از بحران‌های جهانی همچون ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش و ایجاد جنگ‌ها و آوارگی مردم به ویژه مسلمانان نقش مستقیم داشته و بیش از هر کشوری به کشور ما ظلم کرده‌اند. غرب باید بداند که جمهوری اسلامی ایران این جنایات را فراموش نخواهد کرد و حق پاسخ متقابل را دارد.

وی در پایان و با اشاره به نامه اخیر خانواده شهدای ترور خطاب به قوه قضائیه و وزارت امورخارجه جهت پیگیری حمایت شبکه اینترنشنال از منافقین گفت: نظام قضائی جمهوری اسلامی می‌تواند در این خصوص حکم غیابی صادر کند و از مجامع حقوقی بین‌الملل بخواهد که این حکم را اجرا کنند و حتی برای دولت‌های حامی این گروهک‌ها و شبکه‌ها کیفر خواست بنویسد. کسی نمی‌پذیرد که گروهکی مانند منافقین در فرانسه اجلاسی برگزار کند و سرویس اطلاعاتی این کشور از این اقدام حمایت نکند. این اقدامات با پشتیبانی و حمایت سرویس‌های امنیتی است. متهم اصلی این گونه اقدامات خود کشورهای حامی هستند. کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس، آلمان، آمریکا و سعودی و رژیم نامشروع صهیونیستی متهم اصلی هستند و دستگاه قضایی کشورمان باید همان طور که برای آمران ترور شهید سلیمانی کیفرخواست صادر کرد برای این جنایتکاران نیز کیفرخواست با مستندات تهیه کند و به مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل تحویل دهد. وزارت امور خارجه نیز در حوزه پیگیری حقوقی در سطح بین‌المللی باید فعال‌تر وارد شود.

 


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

دادگاه گروهک تروریستی منافقین مستند و مستدل است

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان