دیدار سفیر رژیم صهیونیستی و سرکرده گروهک منافقین

Maryam Rajavi Mek Israel

به گزارش هابیلیان، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های آلبانی از دیدار روز دوشنبه مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین با «گالیت بالج» سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی خبر داد.

طبق گزارش رسانه‌های آلبانی، گسترش روابط میان رژیم کودک‌کش صهیونیستی و گروهک جنایتکار منافقین در این دیدار که در کمپ «اشرف» در جنوب آلبانی برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وبسایت تیرانا وب، در این باره نوشت که دیدار سفیر رژیم صهیونیستی با مریم رجوی در پاسخ به دیدار سرکرده گروهک منافقین از سفارت رژیم تل آویو در ۲۷ سپتامبر و به مناسبت آغاز سال جدید یهودی بود.

به نوشته این وبسایت آلبانی، با توجه به اغتشاشات خیابانی در ایران، حضور سفیر رژیم صهیونیستی در کمپ اشرف پیام روشنی از همبستگی تل آویو و گروهک منافقین دارد.

همدستی گروهک جنایتکار منافقین با دشمنان قسم خورده ایران، موضوع تازه‌ای نیست و این گروهک بارها دشمنی خود را با مردم ایران نشان داده که بارزترین آن همدستی با صدام، دیکتاتور معدوم عراق در جنگ هشت ساله تحمیلی است.

از سوی دیگر آلبانی که میزبان منافقین به عنوان یکی از خطرناک‌ترین گروهک‌های تروریستی در دنیا است چندی پیش اعلام کرده بود روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع می‌کند. این کشور مدعی شد این اقدام را به دلیل انجام یک حمله سایبری از سوی ایران انجام می‌دهد که باعث از کار افتادن وب‌سایت‌های دولتی این کشور شده است. 

منبع: خبرگزاری فارس


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان