دیدار دبیرکل بنیاد هابیلیان با وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی

Hoseiniershad1

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) با دکتر سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آنچه در ادامه می‌آید یادداشتی است که دکتر حسینی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود منتشر کرده‌اند:

«درسفر مشهد فرصت مغتنمی فراهم شد تا با گفت‌وگوی مفصل با آقای سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد فرزند برومند شهید بزرگوار حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی‌نژاد، درجریان فعالیت‌های قابل تحسین این بنیاد قرارگیرم... .

کار ارزنده این مجموعه احصاء نام و مشخصات بیش از ۱۷هزار شهیدِترور درکشور است. بالغ بر ۱۲هزارنفر از این عزیزان به‌دست منافقین سفاک که به دروغ خود را مجاهد خلق می‌نامند، قربانی شده‌اند.

بنیاد هابیلیان (فرزندان شهدای ترور) به عنوان یک مجموعه مردم‌نهاد و با همکاری فرزندان و خانواده‌های مکرم شهدای ترور تاکنون کتاب‌ها و اسناد متقنی از جنایات تروریست‌ها منتشر و در مجامع جهانی و نزد سازمان‌های مدعی حقوق بشر ارائه کرده است و با برپایی همایش‌ها، مصاحبه‌های مطبوعاتی و نمایشگاه‌ها در داخل و خارج کشور گوشه‌ای از خباثت‌های گروهک‌های معاندی چون منافقین، کومله، دموکرات و ریگی را برملا ساخته است.

درواقع این مکتوباتِ غیرقابل‌انکار، سند مظلومیت و حقانیت جمهوری اسلامی و ظلم و قساوت منافقین و حامیانِ عربی و غربی آنان است و جالب اینکه بخشی ازمستندات مربوط به اظهارات سران و سازمان‌های غربی است که این گروهک را تروریست دانسته‌اند ولی امروز درآغوش امنیت و عنایت مقامات غربی هستند که یک نمونه آن برگزاری سالانه همایش منافقین در پاریس است!

 حال که عناصر این فرقه خون‌آشام با دلارهای نفتی آل‌سعود و امارات و پشتیبانی علنی امریکا و اروپا مجدد فعال شده‌اند خوب است اساتید، معلمان، روحانیون و مبلغان و اصحاب هنر و رسانه با مطالعه آثار ارزنده و ماندگار بنیاد هابیلیان گام موثری در معرفی ماهیت و کارنامه پلید این باند تبهکار بردارند و علاوه‌بر دو فیلم خوب «ماجرای نیم روز» و «سیانور» شاهد تولید و ارائه ده‌ها اثر هنری دراین‌خصوص باشیم تا شهدای مظلوم ترور از غربت خارج شوند و در نگاه مردم و به‌ویژه نسل جوان جای شهید وجلاد عوض نشود!

Hoseiniershad2

Hoseiniershad3

Hoseniershad4


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان