دولت‌های حامی تروریسم بازخواست خواهند شد

Rahmani Fazliرئیس مجلس سوریه تاکید کرد: دولت هایی که برای بحرانی شدن اوضاع منطقه از طریق ایجاد جنگ ها و حمایت از تروریسم و تندروی و اجرای اعدام های خارج از قانون و مخالف با حقوق اولیه بشر مبادرت می کنند، بدون بازخواست و مجازات نمی مانند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، جهاد اللحام در دیدار با «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این دولت ها اجازه پیدا نمی کنند منطقه را بیش از این به سوی جنگ ها و هرج ومرج سوق دهند.

وی همچنین مواضع شرافتمندانه کشورهای دوست و برادر به ویژه ایران، روسیه وکشورهای عضو بریکس در حمایت از سوریه در رویاروئی با گروه های مسلح تروریست را ستود و از مواضع و رفتار برخی کشورهای عربی و غربی در این زمینه انتقاد کرد.

اللحام در این دیدار که محمد ابراهیم الشعار وزیر کشور سوریه، محمدرضا شیبانی سفیر ایران در سوریه و اعضای هیات ایرانی حضور داستند، گفت: شرایط جنگی ظالمانه علیه سوریه و به ویژه تحریم های تحمیل شده بر مردم سوریه از سوی برخی کشورهای عربی و غربی هدفش شهروندان عادی و سلب ساده ترین شرایط زندگی آنان است.

رئیس مجلس سوریه افزود:سلام های گرم مرا به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که همواره در حمایت از دولت و ملت سوریه مواضعی مستحکم اتخاذ می کنند، برسانید.

جهاد اللحام بر حمایت راهبردی ایران از همه دولت ها و ملت های مظلوم به ویژه سوریه در مقابل چالش ها و خطرها تاکید کرد و گفت: دشمنان منطقه قادر نخواهند بود اوضاع منطقه را متشنج و ملتهب سازند هرچند با حمایت از تروریسم و راه انداختن جنگ ها و اعدام غیرقانونی شیخ نمر باقر النمردرصدد تنش آفرینی باشند.

وزیر کشورجمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه در راس هیاتی و در پاسخ به دعوت رسمی همتای سوری خود ، با هدف تعمیق روابط دو جانبه وارد سوریه شد.

رحمانی فضلی در فرودگاه بین المللی دمشق از سوی همتای سوری خود و محمدرضا شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

در این سفر دو روزه که قرار است درباره اجرایی کردن یادداشت تفاهم همکاری های بین وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور جمهوری عربی سوریه مذاکره شود، رحمانی فضلی با مقامات ارشد سوریه دیدار و گفت وگو می کند.

محمد الشعار وزیر کشور سوریه اول تیر ماه امسال در سفر به تهران با رحمانی فضلی وزیر کشور و تعدادی از مقامات عالیرتبه ایران دیدار و در جریان این سفر یادداشت تفاهم همکاری های امنیتی و انتظامی دو وزارتخانه در زمینه مبارزه با جرائم تروریستی و سازمان یافته، مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها و همکاری های پلیسی به امضای رحمانی فضلی و الشعار رسید.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان