دشمنان با اسلام‌هراسی مسلمانان را تروریست معرفی می‌کنند

868816

آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی گفت: اسلام‌هراسی یک معنای منفی و بد دارد که دشمنان، آن را به دروغ ترویج می‌کنند تا مسلمانان را تروریست و خشن معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی در دیدار با سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از سخنانش با اشاره به لزوم افزایش قدرت دفاعی کشور گفت: دشمنان ما توان و قدرت نظامی ما را دریافته اند، دشمنان ما هر جا باشند در تیررس نیروهای نظامی ما هستند، عزیزان نظامی ما مرگ را ترسانده‌اند در حالی که دشمنان ما از مرگ می‌ترسند، این قدرت به لطف الهی وجود دارد و هر روز در حال افزایش است.

وي ادامه داد: اسلام‌هراسی یک معنای منفی و بد دارد که دشمنان، آن را به دروغ ترویج می‌کنند تا مسلمانان را تروریست و خشن معرفی کنند، اما معنای دقیق و صحیح اسلام هراسی این است که آنقدر سلاح‌های شما قوی و پیشرفته باشد، آنقدر نیرومند و توانمند باشید که دشمن به خود جرات تجاوز را ندهد. «ولیجدوا فیکم غلظة»؛ یعنی دشمن حتما باید در شما عظمت را احساس کند که امیدواریم به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های امام راحل و رهبری در این مسیر بیش از گذشته موفق باشید.

در ابتدای این دیدار سرلشگر باقری گزارشی از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های نیروهای مسلح در راستای افزایش قدرت بازدارندگی کشور در مقابل دشمنان، خدمت معظم له ارائه نمود.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان