دستگیری چند نفر در رابطه با ترور شهید صیاد خدایی

1401031711110661025465304

ستایشی در خصوص آخرین شرایط پرونده شهید صیاد خدایی توضیح داد: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و تحقیقات خوبی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش هابیلیان به نقل از تسنیم، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه در نهمین نشست خود با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط پرونده شهید صیاد خدایی توضیح داد: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و تحقیقات خوبی در این زمینه انجام شده است اما به این دلیل که این نوع از ترورها معمولاً شبکه‌ای انجام می‌شود، نیاز به تحقیقات کیفی و علمی دارد. در آن رابطه چند نفر دستگیر شده‌ و قرار قانونی برای آن‌ها صادر شده است. به محض وصول نتیجه قطعی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به انتشار گزارشگر تحریم در زمینه ایران اظهار کرد: محکومیت اعلام دولت تروریستی آمریکا در زمینه تحریم وزارت اطلاعات با انتشار این گزارش هم زمانی داشته است. در طول سنوات گذشته یکی از بزرگ‌ترین قربانیان حملات تروریستی از جمله حملات سایبری، کشور ایران بوده که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها مورد حمله قرار گرفته و در این حملات به زیرساخت‌های مهم ایران تعرضاتی شده که می‌توانسته جان و مال ما را تهدید کند اما با تدابیر ویژه این حملات خنثی شده است.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: به کشور آلبانی می‌گویم که روش آمریکایی‌ها همواره این بوده است که برای رسیدن به هدف خود موضوع دیگری را مطرح می‌کنند و با فضاسازی‌های رسانه‌ای سعی دارند که به هدف خود برسند اما این نقشه آن‌ها مدت‌هاست که برملا شده است.

وی افزود: این اقدام آمریکا تنفس مصنوعی و کمک آمریکا به گروهک تروریستی منافقین است که باز هم ناکام خواهد ماند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان