دستگیری تبلیغ‌کنندگان گروهک تروریستی داعش در ایرانشهر

Daeesh1

فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری افرادی که با راه‌اندازی وبلاگ اجتماعی اقدام به انتشار اخبار کذب و پخش تصاویر برای گروهک داعش تبلیغ می‌کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از فارس، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی با راه اندازی وبلاگ ضمن اقدام به انتشار اخبار کذب و تصاویری از گروهک‌های تروریستی‌تکفیری به همراه پرچم آنان، باعث نا امن نشان دادن کشور به قصد ایجاد جو روانی منفی می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این انتظامی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری دو متهم مورد نظر شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: متهمان مورد نظر پس از اینکه با شواهد و مستندات محکم کارآگاهان پلیس فتا مواجه شدند به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و تجهیزات مورد استفاده آنها شامل گوشی تلفن همراه و سیم کارت، دو دستگاه کیس رایانه و یک هارد اکسترنال کشف شده و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

وی گفت: پلیس فتا همواره با رصد دقیق هرگونه موارد غیرقانونی و خلاق مقررات در فضای مجازی اجازه قانون شکنی و قانون گریزی را به متخلفان در فضای مجازی نمی‌دهد.  


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان