درب مدارس خبیثه تروریست‌پرور را ببندید

Makaremآیت‌الله مکارم‌شیرازی با محکوم کردن جنایات وهابیت تکفیری علیه شیعیان عربستان، خطاب به علمای وهابی گفت: ریشه تمام این‌ها در وهابیت شماست؛ درب مدارسه خبیثه را ببندید؛ چراکه این تعالیم خبیثه را منتشر می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با محکوم کردن جنایت تکفیری‌ها در مسجد امام علی‌بن‌ابی‌طالب‌(ع) قطیف عربستان اظهار کرد: وهابیت تکفیری در مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در میان نمازگزاران بمب منفجر کردند که بر اثر آن حدود صد نفر کشته و زخمی شدند.

وی با اشاره به پذیرش مسئولیت این جنایت از سوی داعش و القاعده، گفت: تمام دنیا این جنایت را محکوم کردند، سیاست‌مداران و علمای سعودی نیز محکوم کردند؛ اما چقدر خیال می‌کنند مردم دنیا بی خبر و ساده‌اند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به مفتیان وهابی بیان کرد: ریشه تمام این‌ها در وهابیت شماست، کتب درسی دوره دبیرستان آنها را آورده بودند و ما مشاهده کردیم صریحا نوشته شده بود زوار قبور مشرک هستند و جان و مال و خون‌شان مباح است و این شامل شیعه و اهل سنت می‌شود؛ چراکه اهل سنت نیز به زیارت قبور می‌روند.

این مرجع تقلید ادامه داد: کتب درسی شما مملو از این آموزه‌هاست و بعد می‌آئید محکوم می‌کنید؛ درب مدارس خبیثه را ببندید چراکه این تعالیم خبیثه را منتشر می‌کنند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به این دسته از عالمان و مفتیان گفت: شما که اسم عالم مذهبی را به خود گذاشته‌اید چطور بی‌توجه به ریشه‌ها به محکوم کردن ظاهری اکتفا می‌کنید؛ یقین بدانید این مسائل دامان شما را خواهد گرفت.

این مرجع تقلید تاکید کرد: دنیای امروز بدترین دوران تاریخ بشر را سپری می‌کند، در دنیای بشریت روزهای به این تاریکی یا نبوده و یا کمتر بوده است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام سجاد(ع)، صحیفه سجادیه و رساله حقوق آن حضرت را بسیار آموزنده، غنی و با محتوا دانست و آشنایی با این دو اثر را برای همه اهل علم امری لازم ارزیابی کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان