دختر شهید سلیمانی از رشادت‌های پدر می‌گوید

169377299

برنامه رادیویی «فرمانده» با هدف رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی در ایران و منطقه میزبان نرجس سلیمانی فرزند ارشد شهید سلیمانی است و به پرسش‌های مخاطبان پیرامون این سردار شهید و موضوع مقاومت پاسخ خواهد داد.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از ایرنا از روابط عمومی رادیو مقاومت، نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه ۲۷ دی ماه) ساعت ١٣ با حضور در استودیوی برنامه فرمانده میهمان ویژه رادیو مقاومت خواهند بود.

 

سیده فاطمه شعار مسئول روابط عمومی رادیو مقاومت، در رابطه  حضور دختر شهید سلیمانی در این برنامه گفت: این شبکه رادیویی در دومین سال فعالیت خود کارش را با همراهی ویژه خانواده سردار سلیمانی آغاز کرد و در این مسیر سرکار خانم نرجس سلیمانی دختر ارشد سردارسلیمانی، همکاری بسیار نزدیکی با ما داشتند به نحوی که پیش از آغاز به کار رادیو، جلسات مستمری برگزار و از وی نظرخواهی و کمک گرفته شد.

 

شعار با اشاره به اینکه در طول فعالیت این رادیو نیز همواره از راهنمایی و همراهی‌های خانم‌سلیمانی بهره‌مند بودیم افزود: خانم سلیمانی یکی از شنونده‌های خوب رادیو مقاومت است و فعالیت‌های همکاران ما را رصد می‌کند.

 

مسئول روابط عمومی رادیو مقاومت تصریح کرد: برنامه فرمانده امروز به صورت ویژه تقدیم مخاطبان خواهد شد. این برنامه به تهیه‌کنندگی عباس پیری و گویندگی فاطمه عباسی در مدت فعالیت رادیو مقاومت هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۵ روی آنتن رفته و هدف آن نیز یادآوری رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی در ایران و منطقه بوده است.

 

شعار گفت: همچنین شنوندگان و مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانند هر پرسشی که پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ذهن دارند را از طریق برقراری تماس با شماره تلفن ارتباطات رادیو مقاومت یا شماره ١٦٢ و یا از طریق سامانه پیامکی ٣٠٠٠٠٩٥٥ مطرح کنند.

 

رسانه مقاومت هدفمند است

 

به گزارش ایرنا، در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شبکه رادیویی مقاومت از اول دی‌ماه روی آنتن فعالیت خود را آغاز کرده است. مراسم افتتاحیه این شبکه رادیویی با حضور خانواده سردار شهید و جمعی از خانواده معظم شهدا و تعدادی از نمایندگان لشکری و کشوری و همچنین معاون صدا و قائم‌مقام صدا و سیما در استودیو یک ساختمان شهدای رادیو، برگزار شد.

 

 نرجس سلیمانی فرزند شهید حاج‌قاسم سلیمانی در این مراسم با قرائت بیانیه‌ای از اهمیت ادامه راه مقاومت سخن گفت و اظهار داشت: راه روشن است نه شرقی و نه غربی؛ همان گونه که دین اسلام است، به همان صراحت مسیر نیز آشکار است. رسانه مقاومت، هدفمند است اما روش‌ها باید مطابق اهداف تنظیم شود. از همه کسانی که به صورت پیدا و پنهان در این دو سال و در مسیر مقاومت کوششی مجاهدانه داشته‌اند تشکر می‌کنم.

 

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (سیزدهم دی ماه ۹۸) با دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا و در عملیات پهپاد در بغداد پایتخت عراق ترور و به شهادت رسیدند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان