داعشِ امروز مشابه گروهک منافقین در دهه ۶۰ است

Raeisi Newyourk 6512531

رئیس‌جمهور تاکید کرد: همه مردم دنیا باید از حاج قاسم به عنوان یک چهره انقلابی و مجاهد متشکر باشند و بدانید اگر حاج قاسم، سپاه قدس و نیروهای منطقه‌ای او جلوی داعش را نمی‌گرفتند، یقینا امروز اروپا امن نبود و به مخاطره می‌افتاد.

به گزارش هابیلیان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های پنجمین روز سفر خود به نیویورک در نشست خبری به سوالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف پاسخ گفت.

رئیس‌جمهور درباره در دست گرفتن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در حین سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود و در روزگاری که داعش و گروه‌های تروریستی زندگی مردم منطقه را سیاه کرده بودند، به اتفاق تعدادی دیگر از جوانان برومند منطقه جان خود را در کف دست گرفتند و امنیت را به مردم و منطقه بازگرداندند.

رئیسی ترور شهید سلیمانی را ترور قهرمان مبارزه با تروریسم دانست و افزود: مگر آمریکایی‌ها مدعی مبارزه با تروریسم نیستند و مگر در یک مناظره انتخاباتی رسمی در این کشور اعلام نشد که داعش دست‌ساز آمریکایی‌ها است؛ آیا سزای مبارزه حاج قاسم با داعش و نجات منطقه از شر این گروهک جنایتکار ترور خود او، آن هم به عنوان مهمان رسمی در کشوری دیگر بود!؟

وی با اشاره به اعلام رسمی آمریت رئیس جمهور قبلی آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: آیا این مصداق بارز تروریسم دولتی نیست؟ جمهوری اسلامی ایران به طور جدی رسیدگی عادلانه و محاکمه آمران و مباشران این اقدام را دنبال می‌کند چرا که اگر عاملان چنین اقدامی محاکمه شده و به دست عدالت سپرده شوند، آیندگان جرات نخواهند کرد چنین اقدامی را تکرار کنند و اگر نشود چنین اتفاقی نیفتد، تضمینی نیست که عدالت‌خواهان و شخصیت‌های مجاهد و مبارز، در کسوت مبارزه با ترویسم در امان باشند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: همه مردم دنیا باید از حاج قاسم به عنوان یک چهره انقلابی و مجاهد متشکر باشند و بدانید اگر حاج قاسم، سپاه قدس و نیروهای منطقه‌ای او جلوی داعش را نمی‌گرفتند، یقینا امروز اروپا امن نبود و به مخاطره می‌افتاد.

رئیس‌جمهور در ادامه این نشست مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره فعالیت آزادانه گروهکی که 17 هزار ایرانی را در عملیات‌های تروریستی به شهادت رسانده است، در خاک آمریکا و کشورهای اروپایی اظهار داشت: اگر بخواهیم برای نسل امروز تشریح کنیم که گروهک منافقین در سال‌های نخستین دهه 60 در ایران چه کردند، باید آنها را به داعش تشبیه کنیم و بگوییم که آنها همین جنایات را علیه مردم خودشان مرتکب شدند.

رئیسی با بیان اینکه جنایات منافقین به قدری فجیع بود که آمریکا و کشورهای غربی نیز آنها را در لیست سیاه و فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده بودند، تصریح کرد: سوال این است که امروز این سازمان چه تغییری کرده و چه اتفاقی افتاده است که از این فهرست خارج شده و آزادانه در خاک این کشورها فعالیت می‌کنند.

منبع: تسنیم


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان