خون سپهبد شهید سلیمانی الگوی بشریت شد

169263713

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انرژی ویژه و توان و قدرت جدیدی به امت اسلامی داد و الگویی برای بشریت شد.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از ایرنا، سردار رمضان شریف روز پنجشنبه در همایش رزمندگان فرهنگی- تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع  مقدس استان کرمان در حسینیه ثارالله کرمان افزود: قدرت نرم افزاری و جایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شخصیت و مکتب او چنان عمیق است که جای زیادی برای فعالیت و تحقیق دارد.

 

وی تصریح کرد: طی ۷۰ سال گذشته هیچوقت رژیم صهیونیستی چنین در معرض تهدید و فروپاشی نبوده و فلسطینی ها، سوری ها و لبنانی های امروز مردمان دیروز نیستند و این از قدرت حاج قاسم نشات می گیرد.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یک مقام آمریکایی می گوید ما با ترور حاج قاسم حلقه امت و نظام دینی را قطع کردیم، اما اینها غافل از آن هستند که در نیمروز عاشورا چه اتفاقی افتاد و حاج قاسم جلو قدرت های بزرگ با همان پیام اباعبدالله الحسین (ع) ایستاد.

 

وی بیان کرد: حاج قاسم اسطوره ای به تمام معنا و الگویی تمام عیار برای نسل امروز و فردای بشریت است و جای این الگوسازی در جوامع بشری خالی است.

 

سردار شریف ادامه داد: تاریخ کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله را می توان به ۲ مقطع قبل و بعد از شهادت حاج قاسم تقسیم کرد زیرا امروز به برکت عظمت این شهید بزرگوار و خون جوشان او در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و عزتی که برای کشور خلق کردند، کرمانی ها را با نگاه جدیدی می بینند.

 

وی تاکید کرد: امروز افکار عمومی، پاسداران، مردم، نخبگان و هنرمندان کرمان را متفاوت از دیگران می بینند و انتظار دارند شباهتی از حاج قاسم را در آنان ببینند که این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کرمان پس از  شهادت حاج قاسم با سیل زائران مواجه شده و باید اینجا بتوانیم مکتب سردار را خوب ارائه کنیم، زیرا امروز کسانی از شخصیت سردار سلیمانی سئوال می کنند که تعجب می کنیم.

 

وی اظهار داشت: حرم های زیادی در کشور داریم اما مزار حاج قاسم یکی از حرم های بسیار پر زوار در آینده خواهد بود و عظمت این پاسدار عزیز مخلص، شجاع، ولایت مدار، رئوف و مهربان مکتبی را به ما عرضه کرد که حتما کرمان را در شرایط ویژه تری قرار خواهد داد.

 

سخنگوی سپاه افزود: مقام معظم رهبری در تجلیل از شخصیت سردار سلیمانی چندین بار از افتخارات لشکر ۴۱ ثارالله نام بردند، خوشبختانه کارهای خوبی در معرفی لشکر و شهدای شاخص آن  شده، اما کارهای دیگری هم باید بشود که بستر آن وجود دارد.

 

سردار شریف با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ۴۳ سالگی انقلاب، جهاد تبیین را ضروری می دانند تاکید کرد: دشمن با ابزار حرفه ای و کارشناسان ورزیده تلاش می کند همه داشته ها و دستاوردهای ما را نادیده بگیرد و به ضد خود تبدیل کند و ما را از انقلاب پشیمان و وضعیت ما را بحرانی جلوه دهد و با امپراتوری رسانه ای امید را از جامعه ما بگیرد.

 

وی تصریح کرد: اگر ما دیر بجنبیم و هوشمندانه رفتار نکنیم، جریان عملیات روانی دشمن فوق العاده روی افکار عمومی جامعه اثر می گذارد، زیرا ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ما مسائل دوران انقلاب و مبارزات و تثبیت، دفاع مقدس و سازندگی به جا مانده از نظام پهلوی را اطلاع ندارند.

 

سردار شریف اظهار داشت: ما نتوانستیم تصویر واقعی از دوران پهلوی به جامعه خود ارائه بدهیم و یک تصویر واقعی هم از جمهوری اسلامی با همه مشکلاتی که بوده ارائه ندادیم.

 

وی با اشاره به پیشرفت های زیربنایی و بهداشتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این پیشرفت ها نشان می دهد که نظام با همه فشارهای سنگین طی ۴۰ سال پیشرفت داشته و جهاد تبیین رسالت پیشکسوتان و فعالان فرهنگی است.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خاکریز و حضور در میدان جنگ یک بخش و پشتیبانی و کمک مردم از لشکر ۴۱ ثارالله و تشکیل لشکر قدرتمند لطف خدا و همت مردم بوده و در این باره کار زیاد باید انجام شود.

 

وی تاکید کرد:  مقابله با روندی که دشمنان طی می کنند تا ما را از انقلاب پشیمان و نسبت به آینده ناامید کنند یکی از ثمرات جهاد تبیینی است.

 

سردار شریف با اشاره به شهادت ۲۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: هر کشوری یک نفر از این شهدا را داشته باشد از او چنان الگوسازی می کند که آن کشور را سالها سر پا نگه دارد و امروز وظیفه داریم این مسائل را در جهاد تبیینی به افکار عمومی عرضه کنیم.

 

وی ادامه داد: دشمن قصد دارد داشته های ما را کوچک و مشکلات را برجسته جلوه دهد، اما پایه های کشور در گام اول انقلاب  مستحکم برداشته شده و در گام دوم نیز اساسی و خردمندانه برداشته خواهد شد و آن وقت است که می توان راجع به کارآمدی نظریه ولایت فقیه و هنر ملت ایران قضاوت کرد.

 

سردار شریف تصریح گرد: بیان خاطرات، مکتوب و ثبت و ضبط آنها و کار فکری و تولیدات فرهنگی کمک به معرفی و الگوسازی جامعه و سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان